حاشیه‎های مذاکرات دراینستاگرام بعیدی‎نژاد

کد خبر: 417127

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، صفحه اینستاگرام خود را با گذاشتن مطلبی از حاشیه های مذاکرات به روز کرد.

حاشیه‎های مذاکرات دراینستاگرام بعیدی‎نژاد
باشگاه خبرنگاران: تیم مذاکره کننده هسته‌ای که به ریاست سید عباس عراقچی به منظور شرکت در دور جدید رایزنی‌های هسته‌ای و در راستای نگارش متن تواققنامه جامع در محل مذاکرات اسقرار یافتند.
حمید بعیدی نژاد عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای در صفحه اینستاگرام خود عکس و مطلبی را منتشر کرده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.
حاشیه مذاکرات به نقل از بعیدی نژاد
سلام. اعضاي هيات ايران براي مذاكرات هسته اي بامداد وارد وين شدند. در واقع تمام شب به رفتن به فرودگاه و پرواز شبانه گذشت تا تيم هسته اي كار خود را بدون هيچ فوت وقتي، از ابتداي روز آغاز كند. اتفاقا وقتي مشغول گرفتن اتاق در هتل بوديم آقاي كلمنت و همكارانش يعني تيم كارشناسي اتحاديه اروپا نيز همانموقع وارد شدند. هتل ما روبروي محل مذاكرات يعني هتل كوبورگ قرار دارد و ما بر همين اساس مرتب بين محل مذاكرات و محل اقامت در تردد هستيم، هر چند البته از ترس شكار توسط خبرنگاران، خيلي سريع مي آييم و سريع مي رويم. به هر صورت با فاصله كوتاهي پس از ورود و استقرار، مذاكرات از ساعت ١٠/٣٠ در سطح مديران و با فاصله كوتاهي كارشناسان شروع شد و تا غروب ادامه يافت. روز خيلي سختي بود، هم كم خوابي و هم فشار سنگين مباحث روز اول خستگي بيشتري را موجب شده بود. ولي خوشبختانه بحثهاي خوبي انجام شد كه فردا ادامه پيدا ميكند. ولي آخر شب كه خسته به هتل برمي گشتيم، ديديم جمعيت زيادي در لابي هتل تجمع كرده اندو سر و صداي زياد و پرشوري هم در هتل برپاست . فهميديم مردم با شور و حرارت پخش مستقيم مسابقه بايرن مونيخ و بارسلونا را از تلويزيونهاي صفحه نمايشي بزرگ دنبال مي كنند. و اتفاقا همين لحظه كه براي شما عكسي انداختم بارسلونا گل دوم را به بايرن زد و داد همه بالا رفت. احساس مردم نمايانگر اين بود كه با اين گل شانس بايرن براي صعود به حداقل ممكن رسيد. ولي يك چيز اينجا روشن است هوادار تيم بازنده البته ناراحت ميشوند ولي لذت ديدن فوتبال اصلي است كه هيچگاه فداي احساسات صرف نميشود. بيشتر مردم جز جمع اندكي ميدانند كه تيم مورد علاقه آنها هميشه برنده نيست. يادم مي آيد يكبار مهدي مهدوي كيا به اين مطلب اشاره كرده بود كه وقتي ما در آلمان فوتبال بازي ميكرديم بازيگر، تماشاگر، مربي و داور همه از بازي لذت ميبردند ، ولي گفته بود در ايران امروز همه از بازيگر گرفته تا تماشاچي و مربي و داور در تشويش واضطراب و تحت فشارهاي شدي روحي هستند. اميدوارم شما فوتبال دوستان هم اگر تيم مورد علاقه تان امشب باخت ناراحت نشويد و از بازي لذت ببريد.اتريش بنا به سنت آلمان فوتبال خوبي دارد و خب ميتوانيد حدس هم بزنيد كه اينجا در وين در پايتخت كشوري آلماني زبان ، تيم آلماني طرفداران خاص خودش را هم داشته باشد. خب اينهم بقول معروف شد گزارش شروع مذاكرات هسته اي با طعم فوتبال !! موفق باشيد.
حاشیه مذاکرات به نقل از بعیدی نژاد
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها