جدیدترین اخبار از یمن

کد خبر: 436885

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، مواضع نظامی سعودی در منطقه ظهران را گلوله باران کردند.

تسنیم: شبکه المسیره از حملات توپخانه ای نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع نظامی سعودی در منطقه ظهران خبر داد.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته های مردمی یمن، مواضع نظامی سعودی در منطقه ظهران عربستان را با 13 گلوله توپ در هم کوبیدند.

این در حالی است که حملات جنگنده های سعودی به مناطق مختلف یمن ادامه دارد و متجاوزان، اردوگاه آوارگان المزرق در حجه و مناطقی در استان عمران و منطقه النظیر در رازح را بمباران کردند.

تظاهرات گسترده مردم یمن علیه عربستان در روز سه شنبه

خبرگزاری رسمی یمن هم از برگزاری تظاهرات مردمی در روز سه شنبه در صنعاء در محکومیت ادامه جنایات و تجاوزات عربستان و مزدورانش خبر داد.

کمیته عالی انقلاب یمن در بیانیه ای قشرهای مختلف مردم این کشور را به شرکت در تظاهرات گسترده روز سه شنبه در صنعاء در محکومیت تجاوزات و توطئه های مستمر آل سعود علیه یمن دعوت کرد.

در این بیانیه از قشرهای مختلف مردم مقاوم یمن دعوت شده است در تظاهرات گسترده ای که روز سه شنبه در صنعا در محکومیت تجاوزات مستمر آل سعود و محاصره ظالمانه یمن و توطئه های دشمنان علیه این کشور شرکت کنند.

بر اساس این بیانیه، این تظاهرات گسترده مردمی برای نشان دادن مخالفت قاطع مردم یمن با این تجاوز آشکار و سناریوهای شوم برای استعمار یمن از طریق حمله زمینی برگزار می شود.

در این بیانیه آمده است متجاوزان مرتکب وحشیانه ترین جنایات نسل کشی از طریق ادامه بمباران هوایی و حملات دریایی و محاصره ظالمانه مردم یمن می شوند که این تجاوزات و محاصره به وخیم تر شدن اوضاع انسانی در سایه سکوت عمدی جامعه بین المللی منجر شده است.

بر اساس این بیانیه، متجاوزان سعودی برای تاثیرگذاری بر ایستادگی و مقاومت مردم یمن از طریق تجاوزات مستمر و تشدید محاصره وحشیانه تلاش می کنند.

در پایان این بیانیه آمده است حضور گسترده مردم شریف یمن در این تظاهرات و راهپیمایی هایی که در گذشته برگزار شد، تاکیدی بر مخالفت این ملت بزرگ با متجاوزان و طرح های استعماری شوم آنها علیه یمن است.

بر اساس این بیانیه، مکان برگزاری تظاهرات متعاقبا اعلام خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها