بالابری که در خانه خدا سقوط کرد برای چه کسی بود؟

کد خبر: 445029

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: این بالابر متعلق به محمدبن سلمان پسر پادشاه عربستان است، از این رو خانواده سعودی خود باید نکات ایمنی را به خصوص در زمان انجام مناسک حج در نظر گرفته و تامین می‌کردند.

مهر: احمد بخشایش اردستانی نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه اخیر در مسجدالحرام و کشته شدن بیش از ۱۰۰ نفر از مسلمانان در بیت‌الله الحرام، گفت: عربستان نسبت به این ماجرا متهم است.
وی افزود: عربستان چند سال است که در بحرین، سوریه، عراق و امروز در یمن جنایت می‌کند؛ بیش از ۱۶۰ روز است که مردم بیگناه یمن را کشته و خون آنها را بر زمین می‌ریزد.
این نماینده مجلس ادامه داد: عربستان با جنایاتی که در این کشورها انجام داده، زیرساخت‌های این کشورها را از بین برده است و عاملی شده که مردم این کشورها به اروپا مهاجرت کنند، البته مهاجرت این ملتها به اروپا باعث می‌شود که غرب بداند سیاست‌های اشتباهی را در این کشورها پیش گرفته است و به غلط به تروریست‌ها کمک کرده؛ زیرا از بین رفتن زیرساخت‌های این کشورها عامل هجوم مهاجران به اروپا شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در اتفاق اخیری که در مسجدالحرام رخ داد، خون تعداد زیادی از مسلمانان بیگناه بر زمین ریخته شد، خاطرنشان کرد: دولت عربستان باید نسبت به استحکام سازی این کارگاه عمرانی اقدامات لازم را انجام می‌داد.
وی خاطرنشان کرد: این بالابر متعلق به محمدبن سلمان پسر پادشاه عربستان است، از این رو خانواده سعودی خود باید نکات ایمنی را به خصوص در زمان انجام مناسک حج در نظر گرفته و تامین می‌کردند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها