شکست حمله داعش در اطراف بیجی

کد خبر: 445443

نیروهای مسلح عراق، موفق شدند با کشته و زخمی کردن ده‌ها تروریست، یکی از حملات سنگین داعش به اطراف «بیجی» را مهار کنند.

فارس: با تشدید درگیری‌ها در طول دو هفته گذشته در اطراف شهرستان «بیجی» و هجوم سنگین داعش با ده‌ها خودروی انتحاری که موجب اشغال بخش‌هایی از شهرستان و مناطق شرقی و شمال‌شرق بیجی و اطراف پالایشگاه گردید، از عصر روز گذشته صدها تن از عناصر تروریستی داعش به همراه چند خودروی انتحاری حملات سنگینی را علیه مواضع نیروهای عراقی در اطراف روستای المزرعه واقع در شرق شهرستان بیجی آغاز کردند.
بر اساس این گزارش، حملات از سمت رودخانه دجله به سمت روستای المزرعه صورت گرفته است و تروریست‌ها توانستند به تعدادی از ایست های بازرسی نیروهای عراقی نزدیک شوند.
نیروهای عراقی نیز با وجود حملات تروریستها، به خوبی مقاومت کردند و موفق شدند از شدت حملات بکاهند. همزمان با درگیری‌ها چند گروه از نیروهای بسیج مردمی از جمله تیپ امام علی(ع) و تیپ علی اکبر(ع) اعزام شدند و موفق شدند با هجوم به مواضع عناصر داعش بیش از 65 تن از تروریستها را کشته و زخمی کنند.
عناصر داعش با دادن تلفات به دلیل حملات سنگین گروه‌های مقاومت، مجبور به عقب‌نشینی از منطقه شدند. در صورتی که عناصر داعش بر روستای المزرعه سیطره پیدا می کردند می‌توانستند خطری جدی برای شهرستان بیجی از سمت جنوب شهرستان باشند و امکان نفوذ تروریست ها به این شهرستان از سمت جنوب زیاد می شد.
در حال حاضر، آرامشی نسبی در منطقه برقرار است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها