افشاگری‌های پلیس سیاهپوست آمریکایی درمورد نژادپرستی در پلیس بزرگراه

کد خبر: 445679

براساس افشاگری‌های یک افسر پلیس سیاه‌پوست آمریکایی، رویه‌های عادی نژادپرستی در پلیس بزرگراهی نیویورک امری عادی است.

تسنیم: یک افسر پلیس سیاه‌پوست آمریکا در مورد رسوایی‌های‌ها بخش پلیس بزرگراه شهر نیویورک دست به افشاگری زد. به گفته وی، نژادپرستی یک امر عادی در بین نیروهای این بخش ویژه است و بر اساس یک سهمیه‌بندی هرکسی باید ماهانه 70 برگه احضاریه صادر کند.
افسر «دانا هارج» 40 ساله در شکوائیه خود به نهادهای فدرال این کشور اعلام کرده است: «هر افسری که نتواند بر اساس این سهمیه عمل کند، به انجام گشت‌های ناخوشایند مجبور می‌شود، که شامل یک تخصیص یک خودروی خراب و یا انتقال بدون رضایت از بخش بزرگراهی به جای دیگری است، امری که برای سابقه شغلی یک افسر بسیار بد است».
به گفته این افسر، «بسیاری از اقداماتی که علیه وی انجام شده است ناشی از نژادپرستی و به منظور جلوگیری از پایبند بودن من به سهمیه تعیین شده بود که نهایتا به انتقال بدون رضایت من منتهی شد».
هارج ماه پیش شکایتی را از به کمیسیون فرصت‌های اشتغال برابر ایالا متحده ارائه کرد، وی پیشتر و در ماه مِی، شکوائیه‌ای یکسان را به دفتر فرصت‌های اشتغال برابر اداره پلیس نیویورک ارائه کرده بود.
سخنگوی اداره پلیس نیویورک تأیید کرد که این شکایت هم‌اکنون تحت بررسی است، اما در مورد اتهامات مطرح شده از سوی این فسر پلیس اظهار نظری نکرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها