عبدالملک حوثی: در صورت اشغال یمن، وارد عربستان می‌شویم

کد خبر: 447557

رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن دعوت از مردم این کشور برای ادامه مبارزاتشان در برابر تجاوزگری‌های عربستان تاکید کرد: در صورتی که عربستان، یمن را اشغال کند ما نیز وارد خاک عربستان خواهیم شد.

ایسنا: عبدالملک حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت سالروز انقلاب این کشور ضمن تاکید بر لزوم ادامه پایداری و ثبات مردم یمن گفت: پایداری در برابر تجاوزگری‌ها، گزینه‌ای است که هیچ جایگزینی برای آن نیست.
وی از مردم یمن خواست تا به مبارزات خود علیه تجاوزات عربستان به این کشور ادامه دهند و گفت: یمنی‌ها همچنان باید در مقابل حملات عربستان به کشور خود پایدار باشند و تاکید می‌کنم که یمن پیروز خواهد شد.
رهبر جنبش انصارالله ضمن تاکید بر اینکه هدف متجاوزان، سیطره بر یمن و امکانات و توانایی‌های آن است گفت: عربستان غیرنظامیان و به ویژه کودکان را می‌کشد در مقابل نیز افسران و سربازان خودش نیز در جنگ کشته می‌شوند.
وی گفت: ما راهکارهای سیاسی مطرح برای حل بحران کشور را به شرطی قبول می‌کنیم که حقوق مردم یمن و حاکمیت ملی را نقض نکند.
حوثی تاکید کرد: در صورتی که عربستان یمن را شغال کند ما نیز وارد خاک عربستان خواهیم شد.
وی در ادامه به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و اقدامات تحرک‌آمیز این رژیم علیه فلسطینی‌ها اشاره کرد و گفت: عربستان شریک اقدامات دولت اشغالگر اسرائیل علیه مقدسات و مردم فلسطین است. ما در کنار ملت مظلوم فلسطین هستیم و از مسجدالاقصی حمایت می‌کنیم.
رهبر انصارالله یمن همچنین مردم یمن را به حضور در تظاهرات امروز(دوشنبه) در حمایت از مسجدالاقصی و بزرگداشت اولین سالروز انقلاب یمن فرخواند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها