ورشکستگان سیاسی عیب را باید در درون خودشان پیدا کنند

کد خبر: 448019

رئیس کمیته سیاسی جبهه ایستادگی گفت: اگر برخی ورشکستگان سیاسی از هر جناحی در دوران اصلاحات، سازندگی یا دوران احمدی نژاد نتوانستند به خواسته‌های ملت بزرگ ایران جواب مثبت دهند، عیب را باید در درون خودشان پیدا کنند.

تسنیم: حسین کنعانی مقدم رئیس کمیته سیاسی جبهه ایستادگی با انتقاد از سخنان اخیر حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران که طی اظهاراتی گفته "اگر کسی از تکرار دولت‌های نهم و دهم تنش نلرزد و متأثر نشود یک ایرانی «باشرف» نیست"، اظهار داشت: به نظر می‌رسد، نگاه برخی از سیاسیون این است که هر آنچه آنها می‌پسندند، مایه شرف، عزت و افتخار این ملت است؛ در حالی که کسانی که چنین تصوری دارند، در توهم هستند.
وی با اشاره به نقش آفرینی مردم در دوران دفاع مقدس ادامه داد: ملت ما با ایثار، جانبازی و شهادت در دوران دفاع مقدس ثابت کرده‌اند که ملتی بزرگ، شریف، هوشیار و با بصیرت هستند و اگر برخی ورشکستگان سیاسی از هر جناحی در دوران اصلاحات، سازندگی یا دوران آقای احمدی نژاد نتوانستند به خواسته‌های ملت بزرگ ایران جواب مثبت دهند، عیب را باید در درون آنها پیدا کرد نه اینکه عیب را از تشخیص و رأی ملت بدانند.
رئیس کمیته سیاسی جبهه ایستادگی افزود: اگر افراد بخواهند به گذشته قوه مجریه چنین نگاهی را داشته باشند، باید به دوران سازندگی و اصلاحات بازگردند و در مورد این دولت‌ها نیز این نگاه را داشته باشند.
کنعانی مقدم ادامه داد: اگر ملتی به یک جریانی رأی می‌دهد و به جریان دیگری رأی نمی‌دهد، نشان دهنده شعور، هوشیاری و بصیرت این ملت است که وقتی عملکرد آن دولت را دیده ، به این تصمیم رسیده که به افراد دیگر رأی دهد.
کنعانی مقدم گفت: از کسانی که به دنبال این بودند که برخی از جناح‌های سیاسی را حاکم کنند و منافع حزبی و گروهی خود را مد نظر داشتند و چون به نتیجه نرسیدند، دیگران را مورد اتهام قرار می‌دهند، این پرسش را باید پرسید که به دنبال چه هستند. درواقع انگشت اتهام متوجه سیاسیونی است که با پشتیبانی از برخی اشخاص این افراد را سرکار آوردند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها