اتحاد برای نجات افغانستان از چنگال بیگانگان

کد خبر: 448601

رئیس جمهور پیشین افغانستان در پیامی با اشاره به اینکه بیگانگان از ناامنی و جنگ در افغانستان سود می‌برند، گفت: از تمام مردم افغانستان می‌خواهم تا دست به دست هم داده و برای آبادی این سرزمین از هیچ‌گونه سعی و تلاشی دریغ نورزند.

فارس: «حامد کرزی» رئیس جمهور پیشین افغانستان طی پیامی در صفحه فیس‌بوک خود ضمن تبریک فرا رسیدن عید قربان به مردم افغانستان و نیز تمامی مسلمانان جهان، گفت: بیگانگان از ناامنی و جنگ در افغانستان سود می‌برند و متاسفانه مردم ما قربانی می‌شوند.
وی افزود: ما همه باید با هوشیاری و دقت و با تمرکز بر حاکمیت و منافع ملی، کشور عزیزمان را از مداخله و چنگال بیگانگان نجات داده و برای امنیت، صلح و آبادی کشور خود همگام و همصدا شویم.
کرزی در این پیام از بارگاه ایزد متعال خواسته است که مردم افغانستان به برکت این ایام خجسته، برای آوردن صلح و ثبات با هم بیشتر متحد و متفق شوند.
حامد کرزى در پیامش خطاب به مردم افغانستان گفته است: تاریخ گواه آن است که آزادی و رفاه کشور ما در اتفاق، کار و کوشش دسته‌جمعی مردم ما نهفته است، بنابر این از تمام افغانستانی‌ها می‌خواهم تا دست به دست هم داده و برای ترقی و آبادی این سرزمین از هیچگونه سعی و تلاشی دریغ نورزند.
حامد کرزى در پیام عیدى خود با اشاره به مهاجرت‌هاى غیر قانونى جوانان افغانستان گفته است: می‌خواهم به جوانان برومند کشور ما که قوت امروز و رهبران فردای این سرزمین هستند بگویم که از رفتن به کشورهای بیگانه بپرهیزند و با تلاش و پشت کار، خود را و افغانستان عزیز را به جایگاهی برسانند که آرزویش را دارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها