برکت عید و آرامش سوریه

کد خبر: 448644

رئیس جمهوری سوریه بعد از مشارکت در نماز عید قربان اعلام کرد: برکت عید قربان می تواند باعث بازگشت ثبات و امنیت به سوریه شود.

تسنیم: بشار اسد رئیس جمهوری سوریه که در مراسم نماز عید قربان در مسجد العادل در دمشق حضور یافته بود، عید سعید قربان را به همه مردم سوریه تبریک گفت و خطاب به آنها تاکید کرد: به تمام مردم سوریه که در برابر قتل و ویرانی و نابودی ایستادگی می‌کنند، ملتی که مصمم بر ادامه زندگی، بقا و تولید و فعالیت است،‌ این مناسبت را به همه کارمندانی که هر روز صبح به سر کار می روند تا به دیگر شهروندان سوریه خدمت رسانی کنند تبریک می‌گویم.
وی همچنین این عید را به تمامی اقشار این کشور تبریک گفت و افزود: این عید را به همه کارگردان و صاحبان حرفه و فن در تمام بخش ها که از صبح زود فعالیت خود را آغاز می‌کنند تا سطح تولید را افزایش دهند تبریک می گویم، این مناسبت و عید را به همه محصلان در مدارس و دانشگاه ها تبریک می‌گویم به کسانی که برای تحصیل علم سعی و تلاش می کنند.
رئیس جمهوری سوریه در ادامه همچنین یادی از رزمندگان سوریه در جبهه های نبرد کرد و افزود: البته پیش از همه باید این عید و مناسبت فرخنده را به رزمندگان‌مان در خط مقدم جبهه ها تبریک بگویم، آنانی که در برابر تروریسم و تروریست ها ایستادگی می کنند و در برابر قاتلان و جنایتکاران می ایستند.
بشار اسد همچنین در سخنانش گفت: لازم است این مناسبت و عید را همچنین به خانواده های شهدا و مجروحان دلیر تبریک و تهنیت عرض کنم، به تمام آن بزرگانی که انگیزه ایستادگی را در دل تمام مردم سوریه بوجود آوردند.
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در ادامه اعلام کرد: درست است که ما در سوریه از چهارسال قبل تاکنون خوشی عید را تجربه نکرده ایم، اما زمانی که می گوییم عیدتان مبارک، منظورمان این است که ما معنی عید و خوشی آن را درک می کنیم و معتقدیم به برکت ایمان به خدا و ایمان به میهن و ایمان به ملت می توانیم بیشتر درک کنیم که ما صاحبان حق هستیم.
وی که بعد از مشارکت در نماز عید قربان در مسجد العادل در دمشق سخن می گفت، افزود: این تنها برکتی است که می تواند امنیت و ثبات را به سوریه بازگرداند، لذا خطاب به همه سوری ها می‌گویم عیدتان مبارک و عید قربان بر شما مبارک باشد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها