خاطرات البرادعی از احمدی‌نژاد

کد خبر: 450336
تابناک: محمد البرداعی، مدیرکل سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در کتاب خاطرات خود با عنوان «عصر فریب» که مجموعه خاطرات وی در دوران مسوولیتش است با اشاره یکی از دیدارهایش با محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق ایران در تهران نوشت که احمدی‌نژاد پاسخ ندادن اوباما به پیام تبریکش بعد از انتخابات آمریکا را مورد توهین قرار گرفتن خود می‌دانست.
وی در بخش دیگری از خاطراتش با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور سابق ایران در مورد هولوکاست، نوشت: گفتم: «نباید به مخالفان خود اجازه دهید از بیانات شما سوء‌استفاده کنند.» وی فورا فهمید که به چه چیزی اشاره می‌کنم، گفت: هیچ کس در دنیای عرب و مسلمان حاضر نیست «رژیم صهیونیستی» را بپذیرد.
روایت مشکلات ضرغامی با دولت سابق
همچنین به گزارش انتخاب، عزت‌الله ضرغامی، رئیس سابق سازمان صداوسیما در دیدار با جمعی از مدیران سایت‌های خبری، با بیان اینکه برای دولت اصلاحات و رئیس آن در پایان دولتشان، صداوسیما جشن تقدیر و تشکر برگزار کرد، افزود: همان‌طور که ما از رئیس دولت اصلاحات تقدیر و تشکری مفصل برگزار کردیم با دولت آقای احمدی‌نژاد هم همان برخورد را داشتیم. وی افزود: اگر در سازمان باقی می‌ماندم برای آقای روحانی هم چنین مراسمی برگزار می‌کردم.
رئیس سابق سازمان صداوسیما همچنین بابیان اینکه ما در دو سال اول دولت احمدی‌نژاد با ایشان مشکلات زیادی داشتیم، گفت: یک زمانی همکاران ما در صداوسیما گزارش تهیه می‌کردند به عنوان مثال در مورد قیمت گوشت. آقای احمدی‌نژاد در هیات دولت با ما برخورد می‌کرد که شما چرا گفتید گوشت شش هزار تومان است. گوشت الان کیلویی چهار هزار تومان است.
وکیل احمدی‌نژاد: منتظر لایحه دفاعیه جهانگیری هستیم
همچنین به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید عادل حیدری، وکیل مدافع محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان با اشاره به شکایت موکلش از معاون اول دولت یازدهم گفت: افزون بر دو ماه است منتظر لایحه دفاعیه آقای جهانگیری هستیم و طولانی شدن تهیه لایحه، چیزی جز نداشتن مستندات برای اثبات ادعاهای مطروحه نیست. حیدری که وکالت حمید بقایی را نیز بر عهده دارد درباره آخرین وضعیت پرونده موکلش گفت: بازداشت موقت موکلم، تمدید شده که البته به این موضوع اعتراض کردیم و منتظر حصول نتیجه اعتراض هستیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها