فالون از حمله هوایی انگلیس علیه داعش حمایت کرد

کد خبر: 451882

وزیر دفاع انگلیس با اعلام حمایت از حملات هوایی علیه داعش تاکید کرد که نباید از کشورهای دیگر انتظار داشت که امنیت خیابان‌های بریتانیا را تامین کنند.

تسنیم: مایکل فالون، وزیر دفاع انگلیس در کنفرانس حزب محافظه‌کار این کشور تاکید کرد که نباید از کشورهای دیگر انتظار داشت که امنیت خیابانهای انگلیس را تامین کنند. وی همچنین هشدار داد که از مواضع داعش در شمال سوریه نقشه‌هایی تروریستی برای حمله به انگلیس درحال طراحی است.
وی در ادامه با حمایت از موضوع حمله هوایی به مواضع داعش گفت: اکنون زمان کناره گرفتن انگلیس از دنیا نیست و نباید به تروریسم اجازه پیروزی داد و مردم کشور خود را در معرض خطر قرار داد.
وزیر دفاع انگلیس درباره احتمال حمله هوایی این کشور به داعش گفت: داعش با قتل‌عام غیرنظامیان خطرناکترین تهدید برای بریتانیا به شمار می‌رود. طی یک سال اخیر خلبانان ما روز و شب پروازهایی را علیه داعش انجام داده‌اند. ما نیروهای عراقی بیشتری را برای تقویت مهارتهای پیاده‌نظام و مواجه با مواد منفجره نصب شده بر روی زمین آموزش می‌دهیم.
وی با بیان اینکه تمرکز از عراق به سمت شمال سوریه متمرکز شده است تاکید کرد که جایی برای پنهان شدن این گروه وجود ندارد و مطمئنا نابود خواهد شد.
دولت بریتانیا برای درخواست از پارلمان به منظور گسترش بمباران داعش در سوریه آماده می‌شود. البته دیوید کامرون نگران تکرار تجربه‌ای است که سال گذشته با آن مواجه بود و نتوانست رضایت پارلمان برای انجام حملات هوایی علیه دولت بشار اسد را جلب کند.
کامرون پیش از این به ساندی تلگراف گفته بود که سرمایه‌گذاری در نیروهای ویژه و عملیات نظارتی برای مواجهه با تهدیدات تروریستی ضروری است. وی اعلام کرد که بریتانیا 20 فروند پهپاد جدید خریداری خواهد کرد و جایگزین 10 پهپاد قدیمی خود خواهد کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها