لزوم انتشار جزئیات جاسوسی‌های جیسون رضائیان

کد خبر: 451940

تذکر کتبی ۱۱ نماینده مجلس به وزیر دادگستری، درباره لزوم ارائه اطلاعات لازم از فعالیت های جاسوسی جیسون رضائیان به افکار عمومی در جلسه علنی مجلس قرائت شد.

مهر: در پایان جلسه علنی امروز مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی توسط هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.
بر این اساس احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان و رضا آشتیانی عراقی نماینده مردم قم در تذکر مشترک به وزیر امور خارجه خواستار توضیح علت دست دادن وی با رئیس جمهور آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد شدند.
محمد علی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ نیز در تذکر مشابه به ظریف، خواستار توضیح وی درباره علت ملاقات غیر موجه و برخلاف سیاست های نظام با رئیس جمهور آمریکا شد.
عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان نیز در تذکری کتبی به رئیس جمهور و وزیر نفت، بر لزوم رفع موانع فعالیت و شروع به کار مجدد فاز ۱۵ پارس جنوبی تاکید کرد.
امیر خجسته نماینده مردم همدان در تذکر کتبی به وزیر امور اقتصادی و دارایی، خواستار توضیح علت بی توجهی به تولید و عدم حمایت نقدینگی به سمت بخش تولید شد.
نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه و عزیز اکبریان نماینده مردم کرج نیز در تذکر مشترک به وزرای کشور و دفاع، خواستار تسریع در در احداث خانه های سازمانی نیروهای مسلح در هنگ های مرزی شدند.
همچنین نادر قاضی پور و عابد فتاحی نمایندگان ارومیه و محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان در تذکر مشترک به رئیس جمهور، خواستار تسریع در اختصاص یکصد میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی شدند.
در ادامه تذکرات کتبی،۱۱ نماینده مجلس شامل جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد، محمد اسماعیل کوثری نماینده تهران، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، ابوالقاسم جراره نماینده بندرعباس، محمد رضا محسنی ثانی نماینده سبزوار، سید محمود نبویان و علی اصغر زارعی نمایندگان تهران، حبیب آقاجری نماینده ماهشهر، سید حسین ذوالانوار نماینده شیراز، محمد اسماعیلی نماینده زنجان و علیرضا منظری توکلی نماینده بافت در تذکر کتبی مشترک به وزیر دادگستری، خواستار ارائه اطلاعات مربوط به فعالیت های جاسوسی جیسون رضائیان خبرنگار آمریکائی الاصل به افکار عمومی با توجه به اتمام محاکمه وی شدند.
جعفر قادری نماینده مردم شیرازی نیز در تذکر کتبی به وزیر راه و شهرسازی، خواستار توجه به نظرات کارشناسی شهرداری ها و شوراهای شهر و روستا در احداث راه های ارتباطی شد.
علی علی لو نماینده مردم شبستر در تذکر کتبی به وزیر دفاع خواستار توزیع درباره علت زیان ده بودن برخی شرکت های تابعه این وزارت خانه از جمله پتروشیمی و گماردن افراد غیر متخصص در این مجموعه ها شد.
حلیمه عالی نماینده مردم زابل نیز در تذکر کتبی به رئیس جمهور بر لزوم ارائه توضیح درباره علت حضور نیافتن اکثر معاونان پارلمانی وزارت خانه ها در مجلس تاکید کرد.
بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد نیز در تذکر کتبی به رئیس جمهور خواستار توضیح درباره علت عدم هماهنگی میان صحبت های رئیس جمهور و وزراء در زمینه خروج از رکود شد.
رسول خزری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت نیز در تذکر کتبی به وزیر آموزش و پرورش، بر لزوم تسریع در به کارگیری نیروهای حق التدریس و مربیان پیش دبستانی تاکید کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها