حسینیان: ما روی انتخابات خط کشیده‌ایم و از عزت دفاع می‌کنیم

کد خبر: 453695

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما جماعتی هستیم که روی منافع خود و انتخابات خط کشیده‌ایم و به اینجا آمده‌ایم و از عزت و استقلال ملت ایران دفاع می‌کنیم.

تسنیم: روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان در تذکری با استناد به ماده 79 آیین‌نامه داخلی مجلس نسبت به سخنان کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل واکنش نشان داد و اظهار داشت: آقای پیرموذن در سخنان خود عبارت کاسبان تحریم را به کار بردند و در عبارت دیگری فرمودند منافع‌شان در تحریم و در منافع ابرقدرت‌ها است.
وی بر همین اساس تصریح کرد: بنده تاکنون نه منافعی در تحریم داشته‌ام و نه منافعی در شکست تحریم‌ها. لذا باید بگویم شما که مدعی هستید 85 درصد مردم موافق برجام هستند پس مشخص است که ما در مقابل جماعت هستیم و روی منافع خود و انتخابات خط کشیده‌ایم و به اینجا آمده‌ام از عزت و استقلال ملت ایران دفاع می‌کنیم.
این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر بناست کسی در تحریم کاسب باشد، شماها هستید که به رنگ جماعت درآمده‌اید. ثانیا ما هیچ‌گاه نه شرکت صادراتی داشتیم و نه شرکت وارداتی داشته‌ایم که منافع‌مان در تحریم باشد؛ بنده حسینیانی هستم که اگر حقوق من قطع شود پانزدهم ماه آینده ادامه زندگی و حیات من بستگی به خدا دارد چرا که یک ریال پس‌انداز ندارم. لذا شما چطور می‌توانید ما را کاسب تحریم بنامید؟
حسینیان تصریح کرد: ما از خانواده‌ای هستیم که یا شهید داده است یا جانباز و رزمنده هستند و از خانواده ما هیچ کسی به دشمنان پناهنده نشده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها