پاکستان کمک به طالبان و گروه‌های تروریستی را قطع کند

کد خبر: 454106

رئیس‌اجرایی حکومت وحدت ملی در نشست امروز شورای وزیران دولت افغانستان در واکنش به گفته‌های نخست‌وزیر پاکستان در مورد مذاکرات صلح این کشور گفت که اسلام‌آباد باید کمک به طالبان و گروه‌های تروریستی را قطع کند.

تسنیم: صبح امروز نشست شورای وزیران کابینه دولت افغانستان به ریاست «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی این کشور در قصر سپیدار کابل برگزار شد.
عبدالله در این نشست گفت که «نوازشریف» نخست‌وزیر پاکستان در حالی در مورد همکاری برای برگزاری مذاکرات صلح افغانستان و طالبان اعلام آمادگی می‌کند که از این کشور انتظار دیگری داریم.
وی گفت: توقع حکومت وحدت ملی از پاکستان قطع کمک‌ها به طالبان و گروه‌‎های تروریستی است که همواره ناامنی‌ها در افغانستان را افزایش داده است.
رئیس‌اجرایی حکومت وحدت ملی تأکید کرد: اعتماد متقابل نیازمند اقدام عملی در قطع کمک به گروه‌های تروریستی است و حکومت افغانستان نیز از آن حمایت می‌کند.
وی افزود: در مورد آغاز و تداوم روند مذاکرات صلح کابل با طالبان، موضع حکومت افغانستان از گذشته تاکنون مشخص و شفاف بوده است.
در ادامه عبدالله رئیس‌اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان تصریح کرد که توسعه پایدار از اهداف اصلی این کشور است.
یکی از دستور‌العمل‌های مورد بحث در نشست امروز شورای وزیران حکومت وحدت ملی ارائه گزارش‌هایی در مورد اوضاع امنیتی افغانستان توسط مقامات امنیتی این کشور است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها