بیانیه 220 نماینده در حمایت از آزمایش موشک عماد

کد خبر: 454779

دویست و بیست نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از آزمایش موشک عماد که چند روز قبل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، تشکر کردند.

ایسنا: متن بیانیه 220 نماینده به شرح زیر است:
«در آستانه محرم حسینی و همزمان با تشییع پیکر مطهر سردار سرلشکر شهید حاج حسین همدانی و پیکرهای جان باختگان فاجعه منا، موشک عماد توسط فرزندان رشید ملت بزرگ ایران اسلامی در صنایع دفاع وزارت دفاع، طراحی و ساخت و آزمایش شد.
نصب موفقیت آمیز موشک دوربرد عماد نسل جدید موشک‌های بالستیک و نخستین موشک دوربرد با قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت و تولید اژدرهای هدایت شونده از ابزارهای قدرت بازدارندگی از تهدیدات احتمالی به شمار می‌رود که لازم است ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تلاش‌ها و پیشرفت‌های صنایع دفاعی کشور با اتکا به جهاد علمی و دفاع و خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه و الگوی موفق در اقتصاد مقاومت قدردانی نموده و مجددا حمایت همه جانبه خود را از ارتقاء سامانه‌ها و تقویت بنیه دفاعی کشور اعلام نماییم.
بدون شک این موفقیت‌ها تحت ولایت فرماندهی معظم کل قوا و در راستای اقتدار علمی، دفاعی، ملی و بین‌المللی از افتخارات برتری ساز منطقه‌ای و موجب یاس دشمنان خواهد بود.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها