دفاع مردم بحرین از نمادهای عاشورایی+تصاویر

کد خبر: 454984

مردم بحرین در اعتراض به تخریب نمادهای عاشورایی در آستانه ایام سوگواری محرم به خیابان ها ریخته و به دفاع از مقدسات خود پرداختند.

دفاع مردم بحرین از نمادهای عاشورایی+تصاویر
تسنیم: منابع محلی از بحرین گزارش دادند که نیروهای امنیتی آل خلیفه به روستاهای مختلف یورش برده و اقدام به تخریب تمامی نمادهای عاشورایی می کنند، از همین رو مردم بحرین به خیابان ها ریخته و علیه این اقدام رژیم آل خلیفه دست به اعتراض زدند. مردم بحرین در منطقه "ابوصیبع" به خیابان‌ها ریخته و طی رویارویی با نیروهای امنیتی آل خلیفه مانع تخریب نمادهای عاشورایی شده و پرچم هایی را که نیروهای امنیتی به پایین کشیده بودند از آنان بازپس گرفتند. نیروهای آل خلیفه همزمان با نزدیک شدن به ماه محرم و فرارسیدن ایام سوگواری سیدالشهدا امام حسین علیه السلام، نمادهای عاشورایی مردم در منطقه دمستان واقع در جنوب غرب منامه پایتخت این کشور را تخریب و جمع‌آوری کردند. این اقدامات رژیم امنیتی بحرین، در خلال ایام سوگواری امام حسین علیه السلام در چارچوب انتقام‌گیری آنها از ملتی که به دنبال آزادی و اصلاحات هستند، صورت می‌گیرد.
دفاع مردم بحرین از نمادهای عاشورایی+تصاویر دفاع مردم بحرین از نمادهای عاشورایی+تصاویر دفاع مردم بحرین از نمادهای عاشورایی+تصاویر دفاع مردم بحرین از نمادهای عاشورایی+تصاویر دفاع مردم بحرین از نمادهای عاشورایی+تصاویر
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها