کسی که شیشه بارش نیست نباید از سنگ بترسد

کد خبر: 455926

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: چرا باید برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با علنی شدن دارایی‌های خود مخالف کنند؟ این با اصل قانون اساسی مغایرت دارد و همه مسئولان در برابر قانون یکسانند.

فارس: حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به طرح رسیدگی به اموال مسئولان در مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: طرح رسیدگی به اموال مسئولان و افرادی که در این کشور دارای پست و منصبی هستند حتماً باید مجدد بررسی شود.
وی افزود: در این طرح باید به طور شفاف مشخص شود که مسئولان قبل از تصدی یک سمت چقدر دارایی داشته و پس از بازنشستگی دارایی آنها چقدر افزایش پیدا کرده است.
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با تاکید بر اینکه نمی‌توان مردم را نامحرم تلقی کرد، گفت: چرا باید برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با علنی شدن دارایی‌های خود مخالف کنند؟ این با اصل قانون اساسی مغایرت دارد و همه مسئولان در برابر قانون یکسانند.
زارع‌فومنی تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید داشته‌اند افرادی باید بر راس امور بنشینند که پاکدست باشند بنابراین کسی که شیشه بارش نیست نباید از سنگ بترسد.
وی در پایان گفت: به عنوان دبیرکل حزب مردمی اصلاحات اعلام می‌کنم اعضای این حزب نه تنها به عنوان فعالین سیاسی اصلاح‌‌طلب، بلکه به عنوان شهروندان این کشور با علنی اعلام نشدن دارایی مسئولان مخالف هستیم و معتقدیم باید مردم را از خودمان بدانیم.
در جلسه 18 مهرماه سال‌جاری مجمع تشخیص مصلحت نظام که به ریاست هاشمی رفسنجانی پیرامون طرح رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران، تصویب شد اموال و دارایی مسئولان محرمانه است و افشای آن مصداق عمل مجرمانه است و مجازات دارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها