گاردین: شمار شاغلان فقیر در انگلیس به شدت رو به افزایش است

کد خبر: 457010

بررسی‌های جدید در انگلیس نشان می‌دهد بالا بودن هزینه‌های زندگی و دستمزدهای پایین، تعداد فقرای شاغل را در طول یک دهه گذشته در این کشور چند برابر کرده است.

فارس: تحلیل‌های جدید نشان می‌دهد بیش از نیم میلیون ساکن لندن، پایتخت انگلیس، در شرایط فقیرانه‌ای زندگی کرده و عضو خانواده‌هایی هستند که حداقل یکی از بزرگسالان عضو آن خانواده، شاغل است.
به نوشته گاردین، این آمار نشان می‌دهد تعداد 450 هزار کودک انگلیسی در این خانواده‌ها زندگی می‌کنند و تحقیقات نشان می‌دهد که کاهش مزایای مالیاتی برای خانواده‌ها که ماه آوریل سال آینده اجرا خواهد شد، تعداد این کودکان را به 640 هزار نفرافزایش خواهد داد.
این آمار همچنین نشان می‌دهد که تعداد فقرای ساکن در لندن در طول ده سال گذشته 70 درصد افزایش داشته است. این رقم برای بقیه شهرهای انگلیس 20 درصد است. گزارش‌ها حاکی از آن است با وجود اشتغال، یک پنجم مردم پایتخت انگلیس در شرایط فقر به سر می‌برند.
در این گزارش همچنین آمده است «افزایش تعداد فقرای لندن بیشترین رشد را در میان خانواده‌هایی داشته که شاغل هستند که این مساله نشانه‌ای از دستمزد پایین و همچنین اجاره‌بهای بسیار بالا در پایتخت انگلستان است.»
این گزارش ادامه می‌دهد، تعداد مشاغل با دستمزد پایین در طول 5 سال گذشته در پایتخت انگلیس افزایش یافته است. این گزارش همچنین پیش‌بینی کرده است، برنامه‌های ریاضت اقتصادی دولت محافظه‌کار و قطع مزایای حاصل از مالیات، بر تعداد کودکان فقیر در این کشور می‌افزاید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها