نامه رهبری حسن ختامی بر برجام بود

کد خبر: 457883

مدیر عامل بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها با بیان اینکه نامه رهبری حسن ختامی بر برجام بود، گفت: مسئولان ضمن عمل به شروط قید شده در نامه رهبری، از اجرای یکطرفه تعهدات دوری کنند.

فارس: محمد ودود حیدری مدیر عامل بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس پیرامون نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور درباره برجام، اظهار داشت: این نامه تأیید مشروط برجام از طرف رهبری بود.
وی افزود: رهبری در این نامه موافقت خود را از سلسله اقدامات صورت گرفته در داخل اعم از نقد، تأیید، مصوبه مجلس و شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند و البته با ذکر قیودی به تأیید مشروط برجام دست زدند.
رئیس سابق سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به موضوعات مطروحه در نامه رهبری به رئیس جمهور، اظهار داشت: از جمله مهمترین موارد ذکر شده در این نامه موضوعات بعد از برجام است. ازاینکه باید مراقب بدعهدی طرف مقابل بود و اینکه ضمانت محکمی درخصوص لغو تحریم‌ها از طرف مقابل گرفته شود در عین اینکه دولت و مسئولان مانع نفوذ اقتصادی دشمن شوند.
حیدری با اشاره به تلاش برنامه‌ریزی شده دشمن برای نفوذ اقتصادی و سیاسی به کشور، گفت: دولت باید از نفوذ اقتصادی و سیاسی دشمن ممانعت بعمل آورد. همچنین دولت باید طرف مقابل را وادار به انجام تعهداتش کند. اجرای تعهدات بصورت یکطرفه قابل قبول نیست و مسئولان نباید قدمی یکطرفه در اجرای تعهدات برجام بردارند.
مدیر عامل بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها در پایان با بیان اینکه نامه رهبری جمع‌بندی نهایی درباره برجام بود، گفت: این نامه حسن ختامی بر فرجام برجام بود و جمع‌بندی مناسبی از مجموعه نظرات اندیشمندان دلسوز کشور درباره برجام بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها