نتانیاهو: ما با داعش و جبهه النصره می‌جنگیم

کد خبر: 457983

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم با داعش، جبهه النصره و سایر سازمان‌های تروریستی مبارزه می‌کند.

فارس: «بنیامین نتانیاهو» با اشاره به عبور یک اسرائیلی از اراضی اشغالی به سوریه برای پیوستن به داعش گفت، این رژیم با داعش و جبهه النصره می‌جنگد.
به گفته «اوفیر گندلمن» سخنگوی دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نتانیاهو امروز (یکشنبه) در جلسه هفتگی کابینه خود گفت، در دیدار با «جان کری» وزیر خارجه آمریکا شفاف بیان کرده که وضعیت حاکم بر مسجدالاقصی تغییر نخواهد کرد و ترتیبات بازدید یهودیان از این مکان و عبادت مسلمانان در آن مانند گذشته است و تغییر نخواهد کرد.
وی همچنین افزود، اسرائیل مایل است دوربین‌هایی را در همه بخش‌های مسجدالاقصی نصب کند؛ نخست به خاطر رد این اتهام که اسرائیل وضعیت حاکم بر این مکان را تغییر داده است و دوم برای اینکه نشان دهد تحریکات اخیر از کجا آمده‌اند.
نتانیاهو با اشاره به «گفت‌وگوهای سازنده» خود با وزیر خارجه اردن، ابراز امیدواری کرد این گفت‌وگوها به آرام شدن اوضاع به ویژه در مسجدالاقصی منجر شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با بیان این ادعا که این رژیم با داعش، جبهه النصره و سایر سازمان‌های تروریستی مبارزه می‌کند، اظهار داشت: «یک شهروند اسرائیلی روز گذشته از مرزهای ما در بلندی‌های جولان عبور کرد تا به صفوف دشمن در سوریه بپیوندد. ما ملیت او را لغو خواهیم کرد و این کاری است که در همه موارد این چنینی انجام خواهیم داد. او به صفوف دشمن پیوسته تا با اسرائیل بجنگد از این رو او شهروند اسرائیلی نیست».
سخنان نتانیاهو درباره این اسرائیلی در حالی مطرح می‌شود که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی ساعتی قبل اعلام کرده بود که این فرد به منظور پیوستن به داعش کوشیده با استفاده از پاراگلایدر از مرز اراضی اشغالی وارد سوریه شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها