زمین‌ها را به‌ طور خاص می‌فروشند

کد خبر: 458016

نماینده مردم شهرکرد در مجلس تأکید کرد در حوزه انتخابیه‌اش «الی‌ماشاءالله» زمین‌خواری وجود داشته و پرونده‌های متعددی در این زمینه جریان دارد.

فارس: سیدسعید زمانیان نماینده مردم شهر کرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از گذشته در شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در استان چهارمحال و بختیاری زمین‌خواری وجود داشته است، گفت: با این زمین‌خواران آن گونه که باید و شاید برخورد نشده است.
وی یک نمونه از این زمین‌خواری‌ها را مربوط به شهرکرد و فلکه چهارمحال خواند و خاطرنشان کرد: این پرونده در حال پیگیری است؛ البته پرونده دیگری هم در اطراف شهرکرد در دست پیگیری است.
زمانیان از وجود زمین‌خواری و واگذاری‌های بدون حساب و کتاب شهرک «شیدا» خبر داد و گفت: علت این زمین‌خواری‌ها عدم انجام تعهدات از سوی بعضی افراد بوده است.
وی افزود: قرار بود سرمایه‌گذاری‌هایی در این حوزه انجام شود اما هم اکنون زمین‌ها را به طور خاصی می‌فروشند که این خود نوعی زمین‌خواری است.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که در بن و سامان الی‌ماشاءالله شاهد زمین‌خواری هستیم و پرونده‌های متعددی در این حوزه وجود دارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با ذکر یک مورد 80 هکتاری زمین‌خواری در حوزه انتخابیه خود بیان داشت: این مورد در حال بازگشت‌ به بیت‌المال است و یک مورد دیگر هم در خود شهر بن 27 هکتار بوده که آن هم برگشت داده شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها