آلمان چارچوبی برای همکاری با روسیه ترسیم می‌کند

کد خبر: 458378

آلمان به منظور گسترش و بهبود مناسبات با روسیه یک چارچوب برای همکاری با این کشور ایجاد می‌کند.

تسنیم: به نقل از روزنامه "ویرتشافتز ووخه"، آلمان یک چارچوب جهت همکاری با روسیه ایجاد می‌کند. انجمن های اقتصادی روسی و آلمانی یک پلت فرم مشترک تاسیس کرده‌اند تا به صورت تنگاتنگ تر با هم همکاری کنند.
اتاق تجارت خارجی روسیه-آلمان (AHK) خبر داد که هدف این طرح مشترک باید در کنار تبادل قدرتمندانه تر هر دو طرف از طریق شرایط چارچوبی برای سرمایه گذاران در هر کشور یک حضور مشترک در عرصه سیاست و به نفع اقتصاد هم باشد.
این پلت فرم تشکیل شده انتظار می رود یک پیش گام در بهبود مناسبات دو جانبه بین روسیه و آلمان شود. مناسبات بین این دو کشور به دلیل الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه در جریان بحران اوکراین شدیدا بد شده است و این مسئله تجارت دو کشور را شدیدا کاهش داده است.
تشکیل این پلت فرم اقتصادی تنها یکی از انجمن هایی است که در آن سعی می شود مناسبات تیره دو کشور در سایه بحران اوکراین مجددا بهبود یابد.
اخیرا اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه بعد از یک توقف طولانی گفتگوهای به اصطلاح پترزبورگ بین آلمان و روسیه این گفتگوها مجدا در پوتسدام آغاز شده است.
"رونالد پوفالا"، رئیس گفتگوهای پترزبورگ در این باره اظهار داشته است که موضوع اصلی این مذاکرات متشکل از نمایندگان بسیاری گروه های اجتماعی مدرنیزه کردن به عنوان فرصتی برای ساخت یک خانه اروپایی مشترک است. ما می خواهیم در سخت ترین مرحله مناسبات آلمان- روسیه در بیست و پنج سال اخیر همچنان با یکدیگر گفتگو کنیم.
در پلت فرم اقتصادی تشکیل شده در مسکو، انجمن صنایع روسی، انجمن کسب و کار روسیه ، کمیته روابط اقتصادی اروپای شرقی و اتاق تجارت خارجی آلمان- روسیه مشارکت دارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها