دعوت آل سعود از آدمکش‌های حرفه‌ای بلک‌واتر

کد خبر: 458524
کیهان: سعودی‌ها که به دنبال ناکامی‌های پی‌درپی در شکست انقلابیون یمن از مزدوران سودانی کمک گرفته بودند، این بار دست به دامان شرکت آمریکایی بلک‌واتر شده‌اند. به گزارش تسنیم، به نقل از پایگاه اینترنتی خبری «یمنی پرس»، گفته می‌شود مزدوران شرکت بد سابقه بلک‌واتر تحت پوشش سربازان کلمبیایی وارد یمن می‌شوند. اخیرا رسانه کلمبیایی «ال تیمپو» درگزارشی اعلام کرده بود که بیش از 800 نیروی نظامی کلمبیایی در حمایت از حملات تهاجمی عربستان و متحدان این کشور علیه یمن طی ماه‌های آینده وارد «صنعا» (پایتخت یمن) خواهند شد. طبق گزارش‌های تکمیلی، این عده، مزدوران بلک‌واتر هستند.
کلمبیا مرکز مهمی در جذب نیروهای بلک‌واتر و آموزش آنها به شمار می‌رود، زیرا آمریکا در کلمبیا نفوذ زیادی دارد و بسیاری، کلمبیا را «اسرائیل آمریکای لاتین» توصیف می‌کنند. بلک‌واتر نخستین سازمان تروریستی در جهان است که مزدور وارد می‌‌کند و ارتش ویژه و جوخه‌های ترور تشکیل داده است. این شرکت بیش از 2700 سرباز و ناوگانی از هواپیما دارد و شعار عملیات آن نیز «بکش سپس مطمئن شو آیا دشمن بوده یا خیر.» است! بلک‌واتر یک سازمان امنیتی و نظامی است و به نظامیانش براساس تدابیر قانونی اتخاذ شده در دولت سابق آمریکا، مصونیت قانونی در برابر هرگونه پیگرد قضایی احتمالی داده است! نقش این شرکت در پی اشغال عراق از سوی آمریکا نمایان شده که نظامیان بلک‌واتر جنایات هولناکی را علیه عراقی‌ها به‌ویژه در فلوجه مرتکب شدند. این شرکت آمریکایی همچنین تاریخ بسیار سیاهی در افغانستان دارد. «بلک‌واتر» سرانجام به دلیل جنایت‌های متعدد از عراق اخراج شد و برای رهایی از این رسوایی حتی، اقدام به تغییر نام خود کرد. این شرکت اکنون با نام «آکادمی» فعالیت می‌کند!
انهدام ناو سعودی
از تحولات میدانی یمن نیز خبر رسیده که ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور در ادامه حملات خود علیه ائتلاف متجاوز سعودی یک ناو این ائتلاف را در سواحل یمن در شهر «المخا» هدف قرار داده و منهدم کردند. این ناو به طور کامل منهدم و غرق شد.
به گفته منابع یمنی، این ناو در حال هدف قرار دادن روستاها و شهرهای ساحلی یمن بود و عملیات منحصر به فرد ارتش و کمیته‌های مردمی نشان‌دهنده توانایی آنها برای مقابله با دشمن متجاوز است. این ناو سومین ناوی است که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن آن را منهدم می‌کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها