نامه مقام معظم رهبری سند راهبری در اجرای برجام است

کد خبر: 459048

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با تاکید بر اینکه نامه مقام معظم رهبری سند راهبری در اجرای برجام محسوب می‌شود، گفت: مسئولان نیز باید طبق نظر مقام معظم رهبری عمل کنند و اگر غیر از این شود ما بازنده بازی خواهیم بود.

تسنیم: حجةالاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به نامه اخیر مقام معظم رهبری به رئیس‌جمهور در خصوص برجام، اظهار داشت: رهبری در این نامه شروطی را تعیین کردند که دولت و اعضای تیم مذاکره کننده موظف به اجرای آن شروط هستند.
وی ادامه داد: نامه مقام معظم رهبری در خصوص برجام یک فصل الخطاب و اتمام حجت با همه کسانی بود که در خصوص برجام اظهار نظرهایی را کردند.
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این نامه تاکید داشتند که روند اجرای برجام باید توسط کمیته‌ای مورد رصد و بررسی قرار گیرد و اگر دول غربی قصد زدن به زیر مذاکرات را داشتند،‌ایران نیز به دوران قبل از برجام بازگردد.
فومنی افزود: نکته حائز اهمیت این نامه، این بود که معظم‌له در این نامه تاکید کردند که هیچ کس حق ندارد منافع مردم و کشور را فدای سیاست بازی های خود کنند.
وی تاکید کرد: ما هرگز نباید به طرف مقابل اعتماد کنیم، ما چندین بار به آنها اعتماد کردیم و نتیجه آن را دیدیم بنابرین اعضای تیم مذاکره کننده ما باید مراقب باشند و هرگز گول آنها را نخورند و طرف مقابل باید در خصوص اجرای برجام به ما تعهد بدهند، معظم له در نامه اخیر نیز بر این موضوع تاکید داشتند.
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات افزود: در برجام آمده بود که باید همه تحریم‌های ما برطرف شود اما امروز شاهد اظهار نظرهایی از مسئولان آمریکایی در خصوص عدم رفع تحریم‌ها و یا رفع برخی از آنها هستیم.
فومنی خاطرنشان کرد: انتظار ما از دولت و اعضای تیم مذاکره این است که همانطوری که رئیس جمهور اعلام کرد تمام شروط رهبری رعایت خواهد شد در عمل نیز این موضوع محقق شود.
وی با تاکید بر اینکه نامه مقام معظم رهبری سند راهبری در اجرای برجام محسوب می‌شود، گفت: مسئولان نیز باید طبق نظر مقام معظم رهبری عمل کنند و اگر غیر از این شود ما بازنده بازی خواهیم بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها