دشمن می‎خواهد از راه نفوذ به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند

کد خبر: 471675

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان گفت: دشمن می‎خواهد از راه نفوذ به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند و باید هوشیار باشیم تا راه نفوذ دشمن بسته شود.

تسنیم: حجت‎الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری شامگاه پنج‌شنبه در یادواره 1400 شهید شهرستان گرگان اظهار داشت: اسلام تکفیری و اسلام داعشی زائیده اسلام آمریکایی است ملت ما از هوشمندی برخوردار است و نه اسلام تکفیری افراطی را می‎پذیرد و نه اسلام تفریطی را بلکه اسلام رحمانی مورد توجه مسلمان است.
وی افزود: برخی می‎خواهند شعار مرگ بر آمریکا در این کشور گفته نشود در حالی که شعار مرگ بر آمریکا ترجمان هیهات من‎الذله است.
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان تصریح کرد: عزت انقلاب اسلامی مرهون خون شهیدان است. کسانی که فکر می‎کنند می‎توانند آمریکا را به داخل انقلاب اسلامی نفوذ دهند کور خواندند نظامی که با خون شهدا آبیاری شده اجازه نفوذ آمریکا را نمی‎دهد.
قندهاری گفت: بسیجیان با روحیه انقلابی در هر عرصه‎ای که ورود کردند خوش درخشیدند تربیت امام راحل چنین نیروهایی را ساخت، پیشرفت انقلاب اسلامی به برکت تربیت امام بود امام خمینی (ره) جوانان را خودباور تربیت کرد و آنجایی که از مسئله تربیت فاصله بگیریم از همان نقطه ضربه خواهیم خورد.
وی با بیان اینکه جوانان باید از شهدا الگوبرداری کنند، اظهار کرد: شهدا نمونه عملی ایثار و ازخودگذشتگی هستند که برای حفظ ارزش‎های انقلاب اسلامی و امنیت و آسایش در این نظام جان خود را تقدیم کردند که همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم.
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان افزود: مستکبران جایگاه ولایت فقیه را نشانه گرفته و مورد هدف قرار داده‎اند و تلاش می‎کنند توطئه‎های شیطانی خود را پیاده کنند که به لطف الهی و با تدبیر مقام معظم رهبری نقشه‎های دشمن خنثی شده است.
قندهاری با اشاره به اینکه تکفیری‎ها ذره‎ای انسانیت در وجودشان نیست، افزود: آنها به وسیله فضای مجازی، ماهواره و رسانه‎های مختلف جنایات داعش و تکفیری‎ها را در سراسر دنیا انعکاس می‎دهند به دلیل اینکه می‎خواهند دنیا از اسلام بهراسد.
وی افزود: اسلام تکفیری و اسلام داعشی زائیده اسلام آمریکایی است ملت ما از هوشمندی برخوردار است و نه اسلام تکفیری افراطی را می‎پذیرد و نه اسلام تفریطی را بلکه اسلام رحمانی مورد توجه مسلمان است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها