ورزشگاه پنج هزار نفری بوکان افتتاح می‌شود

کد خبر: 471688

رئیس ورزش و جوانان بوکان گفت: ورزشگاه پنج هزار نفری بوکان با پیشرفت فیزیک بالای ۹۵ درصد در نیمه نخست دی ماه افتتاح می‌شود.

تسنیم: انور ملا رحیمی اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان بوکان بعد از انقلاب اسلامی برای نخستین بار در سطح استان میزبان برگزاری مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری با شرکت 15 استان، بدمینتون 16 استان و فوتبال رومیزی با شرکت 9 استان بوده است.
ملارحیمی بیان کرد: شش مورد برگزاری جشنواره‌ها و همایش و 18 مورد برگزاری کلاس‌های مربی‌گری و داوری و 11 مورد برگزاری مسابقات شهرستانی و چند جانبه از سایر فعالیت‌های این اداره بود.
رئیس ورزش و جوانان بوکان تصریح کرد: تاکنون هشت هزار ورزشکار آقا و خانم در سطح شهرستان سازمان‌دهی شده و در سطح کشوری نیز شش نفر عضو تیم ملی و دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.
ملارحیمی اظهار داشت: در شهرستان بوکان 40 هئیت ورزشی وجود دارد که از این تعداد 36 هئیت فعال است.
وی گفت: اداره ورزش و جوانان بوکان دارای چهار سالن تمرینی و توپی و دو خانه تخصصی است در حالی که شهرستان‌های همجوار مانند مهاباد چهار سالن تمرینی و توپی و هشت خانه تخصصی دارند و با توجه به اینکه زیربنای توسعه ورزش وجود خانه‌های تخصصی بوده، لازم است که در این زمینه اقدامات اساسی صورت بگیرد.
ملارحیمی در مورد بودجه اختصاص داده شده به طرح‌ها و هئیت‌های ورزشی بوکان تصریح کرد: با توجه به وضعیت مالی دولت و تحریم‌ها، بودجه قابل توجهی به هیئت داده نشده که اگر به نسبت حساب شود، سهم نماینده و کمک‌ها و حمایت های آنان از دولت بیشتر بوده است.
ملارحیمی افزود: هم اکنون 110 میلیون تومان از سوی شورا و شهرداری، 106 میلیون تومان از سوی کمک‌های مردمی و چند فقره کمک از جانب نماینده شهرستان به هئیت‌های ورزشی و طرح‌های در دست اقدام و نیز 60 میلیون تومان از سوی استان برای کمک به هئیت‌های ورزشی و تیم فوتبال سردار امسال دریافت شده است.
رئیس ورزش و جوانان بوکان در مورد تیم فوتبال سردار بوکان گفت: این تیم نیاز به حمایت جدی از سوی مقامات استانی و شهرستانی دارد.
وی در باره ورزش بانوان در این شهرستان بیان کرد: ورزش بانوان در بسیاری رشته‌های ورزشی در بوکان فعال است و در بعضی از رشته‌ها از نظر آمار بیمه و عملکرد بالاتر از آقایان قرار دارند و به نسبت فعالیت، حمایت‌های مناسبی انجام شده و این حمایت را تا حد امکان و توان ادامه می‌دهیم.
ملارحیمی به طرح‌های ورزشی در دست اقدام این شهرستان اشاره کرد و گفت: ورزشگاه ورزشی پنج هزار نفری این شهرستان به احتمال 99 درصد در نیمه نخست دی ماه افتتاح می‌شود و از سوی دیگر سالن سقف کوتاه مسکن مهر دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی و نیز سالن ورزشی سیمینه بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها