مارتین شولتز: شکست اروپا یک سناریوی واقع‌بینانه است

کد خبر: 472152

رئیس پارلمان اروپا با تأکید بر اینکه شکست اروپا یک سناریوی واقع‌بینانه است، درباره فروپاشی این اتحادیه هشدار داد.

تسنیم: "مارتین شولتز"، رئیس پارلمان اروپا در سخنانی در کنگره حزب سوسیال دموکرات آلمان راستگراهای افراطی را شوالیه‌ها و فرصت طلبان اقتصادی ترس نامید و گفت: در دموکراسی هیچ جایگاهی برای دشمن دموکراسی وجود ندارد.
رئیس پارلمان اروپا درباره فروپاشی این اتحادیه هشدار داده گفت: شکست اروپا یک سناریوی واقع بینانه است. اروپا می‌تواند در هم بشکند. این هدف ملی گرایان افراطی است که یکی پس از دیگری پیروزی‌هایی را تجربه می‌کنند.
"فدریکا موگرینی"، رئیس کمیسیون سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز درباره ناسیونالیست‌هایی که موجودیت اتحادیه اروپا را در معرض خطر قرار می‌دهند هشدار داده خواستار یک اقدام مشترک دموکرات‌ها علیه راستگرایان افراطی شد.
وی افزود: اتحادیه اروپا در حال حاضر سخت‌ترین دورانی را که وی تا به حال تجربه کرده است، می‌گذراند.
"ورنر فایمن"، صدراعظم اتریش نیز در این باره هشدار داد که در همه جای اروپا سوسیال دموکرات‌ها در رقابت با ناسیونالیست‌ها قرار دارند و گفت: سوسیال دموکرات‌ها باید با این روند به‌عنوان یک جنبش سیاسی ملموس مخالفت کنند.
وی افزود: فوری‌ترین وظیفه دولت‌های اروپایی حالا این است که به‌صورت متحد بحران پناهندگان را حل کنند. ما باید نشان دهیم که چگونه نظم و انسانیت را در اروپایی گرد هم آورده‌ایم که به‌اندازه کافی بزرگ است که به همه انسان‌هایی که مهاجرت کرده‌اند کمک کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها