تكذيب پيوستن قاليباف به ائتلاف اصولگرايان/ به دنبال وحدت واقعی هستیم نه نمایش وحدت

کد خبر: 474685

دبير كل جمعيت پيشرفت و عدالت ايران اسلامي اظهار داشت: آقاي قاليباف نه در جلسه سياسي حضور پيدا كرده و نه به هيچ ائتلاف و جريان سياسي براي انتخابات مجلس پيوسته است و شايعات مطرح شده صرفا تلاش برخي دوستان براي ايجاد موج خبري به منظور تحقق وحدت حداكثري است كه البته اين تلاش قابل ستايش است اما بهتر است به جاي اينهمه پشتكار براي ايجاد نمايش اتحاد به فكر اصلاح روندها و فرآيندهاي اشتباه براي تحقق وحدت واقعي اصولگرايانه باشيم.

تكذيب پيوستن قاليباف به ائتلاف اصولگرايان/ به دنبال وحدت واقعی هستیم نه نمایش وحدت
تكذيب پيوستن قاليباف به ائتلاف اصولگرايان/ به دنبال وحدت واقعی هستیم نه نمایش وحدت
سرویس سیاسی فردا: حسین قربان زاده در پاسخ به ادعای پیوستن دکتر قالیباف به ائتلاف اصول گرایان اظهار داشت: آقاي قاليباف به دنبال وحدت واقعي اصولگرايان است نه نمايش وحدت!
دبير كل جمعيت پيشرفت و عدالت ايران اسلامي ادامه داد: آقاي قاليباف نه در جلسه سياسي حضور پيدا كرده و نه به هيچ ائتلاف و جريان سياسي براي انتخابات مجلس پيوسته است و شايعات مطرح شده صرفا تلاش برخي دوستان براي ايجاد موج خبري به منظور تحقق وحدت حداكثري است كه البته اين تلاش قابل ستايش است اما بهتر است به جاي اينهمه پشتكار براي ايجاد نمايش اتحاد به فكر اصلاح روندها و فرآيندهاي اشتباه براي تحقق وحدت واقعي اصولگرايانه باشيم.
قربانزاده درباره حضور نماينده آقاي قاليباف در جلسه شب گذشته ائتلاف اصولگرايان تصريح كرد: مدتي ست كه از آقاي دكتر قاليباف خواسته شده تا براي تشكيل سازوكار انتخاباتي اصولگرايان، نماينده اي معرفي كند كه در پاسخ به اين دعوت همواره آقاي دكتر قاليباف با اشاره به سوابق پيشين چنين سازوكارهايي نكات و ايرادات خود را به اين روندها منتقل كردند اما دوستان متولي ائتلاف درخواست كردند كه اين نكات يك بار در جلسه شوراي ائتلاف طرح شود و شب گذشته و پس از اصرار فراوان دوستان متولي ائتلاف منتسب به اصولگرايان و با دعوت آيت الله موحدي كرماني، نماينده آقاي دكتر قاليباف در جلسه ائتلاف اصولگرايان شركت كرد و همان نكات و دغدغه هاي اصلاحي را طرح كرد و بر مواضع آقاي دكتر قاليباف نسبت به اين موضوع پاي فشرد.
قربانزاده افزود: رفتن در مسيري كه بارها طي شده و توقع رسيدن به مقصد جديد حتما اشتباه است. آقاي قاليباف معتقد است براي رسيدن به مجلسي كه مدافع حريم ولايت باشد و مطالبات مردمي را پيگيري كند بايد از سهم خواهي دست برداشت و به جاي تبارگرايي به گسترش جبهه انقلاب و حصول مجلس انقلابي و كارآمد انديشيد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها