اصلاح‌طلبان به اجماع موردنظر خود رسیده‌اند

کد خبر: 474920

یک عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: اصلاح‌طلبان پس از برگزاری جلسات متعدد، هم‌اکنون با تشکیل شورای عالی به ریاست محمدرضا عارف به اجماع موردنظر خود رسیده‌اند و امیدواریم در روزهای باقی‌مانده تا انتخابات این دستاورد حفظ و تقویت شود.

ایسنا: نادره رضایی، با اشاره به صدور نخستین بیانیه شورای عالی اصلاح‌طلبان درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان پس از تشکیل شورای هماهنگی و نیز با برگزاری جلسات متعدد هم‌اکنون با تشکیل شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی به ریاست محمدرضا عارف، به اجماع موردنظر خود رسیده است و برگزاری اولین نشست میزهای استانی اصلاح‌طلبان نیز نشان از انسجام و اتحاد اصلاح‌طلبان دارد و امیدواریم در روزهای باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات این اجماع حفظ و تقویت شود.
وی با اشاره به ارتباط مناسب شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با احزابی چون حزب اعتدال و توسعه، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان از ابتدا در روی‌کارآمدن دولت یازدهم دخیل بوده‌اند و رویه حمایتی اصلاح‌طلبان از دولت پس از این نیز ادامه خواهد داشت.
این عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب افزود: در جلسات اولیه شورای عالی، علاوه بر احزاب اصلاح‌طلب، نماینده‌ای از حزب اعتدال و توسعه در جلسات حضور داشت و هم‌اکنون نیز هیچ اختلافی میان حزب اعتدال و توسعه با جریان اصلاح‌طلبی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه دولت انتظار دارد تا مجلس آینده، مجلسی با مشارکت و همراهی اصولگرایان معتدل باشد، گفت: حزب اعتدال و توسعه اگر بخواهد به صورت مستقل، لیستی مشترک با اصولگرایان معتدل ارائه دهد، ممکن است این لیست نیز دارای اشتراکاتی با لیست اصلاح‌طلبان داشته باشد هرچند هنوز وارد مصادیق نشده‌ایم و به اصلاح‌طلبانه بودن لیست انتخاباتی خود تأکید داریم.
رضایی همچنین درباره حضور 30 درصدی زنان در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان اظهار کرد: مجمع زنان اصلاح‌طلب در کنار جمعیت زنان نواندیش و نیز شورایی از نمایندگان شاخه‌های زنان احزاب مختلف اصلاح‌طلب -که حدود دو سال و نیم از تشکیل آن می‌گذرد- راهبرد حضور 30 درصدی زنان را مورد بررسی قرار داده‌اند با استقبال بزرگان جریان اصلاح‌طلب و حمایت آقای عارف همراه بوده است و هم‌اکنون نیز در تمام میزهای استانی اصلاح‌طلبان در سرتاسر کشور می‌توان شاهد حضور بانوان بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها