برخورد گزینشی محیط‌زیست با واحدهای صنعتی آلاینده

کد خبر: 476876

نماینده مردم اصفهان با اشاره به آلودگی کُشنده هوای این شهر، از برخورد گزینشی سازمان حفاظت محیط‌زیست با واحدهای صنعتی آلاینده انتقاد کرد.

مهر: احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در پایان جلسه علنی امروز و با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی پیروزی انقلاب بر ضدانقلاب بود.
وی همچنین در تذکر شفاهی به رئیس‌جمهور و وزرای تعاون و اقتصاد، خواستار ادغام هر چه سریعتر صندوق بازنشستگی فولاد مبارکه در صندوق تامین اجتماعی شد و افزود: کارگران این صندوق سه ماه است که حقوق نگرفته‌اند و لازم است تا اصل ۲۹ قانون اساسی عمل شود.
نماینده مردم اصفهان همچنین در تذکر شفاهی به رئیس‌جمهور و یادآوری آلودگی کُشنده هوای اصفهان تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط‌زیست برای تعطیلی واحدهای صنعتی آلاینده نیز گزینشی اقدام می‌کند.
وی همچنین با بیان اینکه اشتباه بزرگ دولت آن بود که مسائل اقتصادی را به لغو تحریم‌ها گره زد، به بی‌اعتمادی ملت ایران به طرف غربی در جریان اجرای برجام اشاره کرد و گفت: رعایت نامه ۹ماده‌ای رهبر معظم انقلاب و قانون مصوب مجلس در اجرای برجام، باید مدنظر دولت باشد تا تحریم جدیدی به تحریم‌های این ملت افزوده نشود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها