انتقال نشست‌های تروریست‌ها به ترکیه از بیم حملات ارتش سوریه

کد خبر: 476961

برخی از خطرناک‌ترین گروه‌های تروریستی سوریه از بیم حملات هوایی ارتش سوریه تصمیم گرفتند که نشست‌های خود را به ترکیه منتقل کنند.

تسنیم: سرکرده های ائتلاف تروریستی موسوم به "جیش الفتح" در ادلب در شمال سوریه از بیم حملات مشابه ارتش سوریه که به هلاکت زهران علوش سرکرده جیش الإسلام و تعداد دیگری از سرکرده های تروریستی در غوطه شرقی دمشق منجر شد، تصمیم گرفتند که نشستهای مهم خود را به خاک ترکیه منتقل کند.
یک منبع معارض نزدیک به گروهک تروریستی "احرار الشام" تاکید کرد که صبح دیروز در خلال نشست گروهک های نظامی تشکیل دهنده "فتح ادلب" در شهر "معرتمصرین" در شمال استان ادلب تصمیمی ناگهانی مبنی بر انتقال همه نشستهای ضروری به ترکیه بعد از مشورت با دولت این کشور و جلب رضایت جناح معترض جبهه النصره به این تصمیم اتخاذ شد.
این منبع به نقل از یکی از سرکرده های احرار الشام گفت که جیش الفتح در ادلب که 24 مارس گذشته تشکیل شد، به طور کامل از سوی ائتلاف دمشق مسکو زیر زره بین است و بیش از سایر گروههای و تشکل های نظامی از خلأ امنیتی رنج می برد، لذا این امر منجر شده که این گروه اقدامی سریع برای جلوگیری از ترور سرکرده های خود مانند آنچه چند روز قبل بر سر سرکرده های جیش الإسلام در غوطه شرقی و بر سر سرکرده های احرار الشام در ادلب در سال گذشته آمد، انجام دهد.
تداوم پیشروی های ارتش سوریه در حمص
و خبر دیگر اینکه ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع ملی بر کوه "الکبیر" در شمال شهرک "مهین" در حومه حمص واقع در مرکز این کشور کنترل یافت و این در حالی است که درگیری ها بین این نیروها و تروریستها در ورودی غربی این شهرک همچنان ادامه دارد.
دفع حمله داعش برای نفوذ به شهر التمثیل در غرب تدمر
نیروهای ارتش سوریه همچنین تلاش گروه تروریستی داعش برای نفوذ به سمت شهر التمثیل در غرب تدمر از سمت "جبل طار" را دفع کردند که در این عملیات چندین نفر از تروریستها به هلاکت رسیدند.
هلاکت دو سرکرده تروریستی به دست ارتش سوریه
و خبر دیگر اینکه «رضا محمد المسالمه» سرکرده گروهک تروریستی موسوم به "جبهه ثوار سوریا" در خلال درگیری با ارتش سوریه در درعا المحطه واقع در جنوب این کشور به هلاکت رسید.
همچنین ارتش سوریه فرمانده یکی از گردان‌های گروهک تروریستی موسوم به گردانهای شهداء الإسلام را در شهر داریا در حومه غربی دمشق به هلاکت رساندند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها