خوشگذرانی پلیس بلژیک در جریان عملیات ضد تروریستی

کد خبر: 477488

تحقیقات درباره عیاشی و خوشگذرانی نیروهای پلیس و سربازان بلژیکی در جریان انجام عملیات ضد تروریستی پس از اعلام تهدید تروریستی داعش، آغاز شده است.

تسنیم: در حالی که تعدادی از نیروهای پلیس بلژیک در حال جستجوی شهر بروکسل برای یافتن مظنونان مرتبط با حوادث تروریستی 13 نوامبر پاریس بوده اند، 8 سرباز مرد و دو مامور پلیس زن در یکی از مقرهای پلیس، مشغول به خوشگذرانی و عیاشی بوده اند.
21 نوامبر دولت بلژیک بالاترین سطح هشدار تروریستی را در پایتخت این کشور اعلام کرده است. در جریان عملیات ضد تروریستی در بروکسل، بسیاری از رستوران ها، موزه ها، فروشگاه ها و مدارس تعطیل شد. کل سیستم متروی بروکسل نیز متوقف شد و از مردم بلژیک خواسته شد تا از تجمع در مکان های شلوغ خودداری کنند.
در جریان اجرای عملیات ضد تروریستی در بروکسل، 2 مظنون که برای انجام حملات تروریستی توطئه کرده بودند، در آستانه سال جدید میلادی بازداشت شدند. در چنین شرایطی که دولت بلژیک سطح بالای هشدار تروریستی را اعلام کرده بود، دو مامور پلیس زن و 8 سرباز مرد در حال عیاشی و خوشگذرانی بوده اند.
مقام های پلیس بلژیک تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده اند. ارتش بلژیک نیز به خاطر رفتارهای نادرست سربازان در جریان عملیات ضد تروریستی با انتقادات زیادی روبرو شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها