بررسی صلاحیت کاندیداها در شورای اصولگرایان

کد خبر: 478210

سخنگوی جبهه پایداری با تأکید براینکه تمام اصولگرایان سند عدم سهم خواهی را قبول دارند، از بررسی صلاحیت کاندیداها درکمیته فرعی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان خبر داد.

تسنیم: حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، با بیان اینکه ما با هماهنگی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان فعالیت می کنیم، اظهار داشت: کمیته ای در شورای ائتلاف اصولگرایان برای بررسی وضعیت نامزدهای انتخاباتی تشکیل شده است و جبهه پایداری در آن کمیته نماینده دارد.
وی درباره ضرورت وحدت اصولگرایان گفت: سازوکاری که در زمینه وحدت اصولگرایان در نظر گرفته شده این است که در وحدت اصولگرایان ملاک ها مد نظر باشد.
سخنگوی جبهه پایداری افزود: اعضای کمیته بررسی کننده نامزدها، صلاحیت های کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بررسی می کنند و همه قول داده اند که این اقدام صورت گیرد و تمام اصولگرایان قبول کرده اند که رأی شورای ائتلاف اصولگرایان را بپذیرند.
حجت الاسلام بی ریا درباره سند عدم سهم خواهی گفت: تمام کسانی که در ائتلاف اصولگرایان شرکت کرده اند، نسبت به اصول اصولگرایی هم داستان اند و آن را قبول دارند و سند عدم سهم خواهی را همه پذیرفته اند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها