«پاسداشت رسواگر اسلام آمریکایی» در مشهد

کد خبر: 480209

عضو شورای شهر مشهد مقدس گفت: امروز «رصد فرهنگی» مهمترین اولویت جوان نسل سوم انقلاب است.

تسنیم: خلیل موحدی محصل طوسی ظهر امروز در همایش «پاسداشت رسواگر اسلام آمریکایی؛ شهید شیخ نمر باقر النمر و تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر حجت‌الاسلام خادم الخمسه که در فرهنگسرای سلامت برگزار شد، اظهار داشت: شهادت آیت نمر باقر النمر نشان داد که انقلاب ما منحصر به ایران، لبنان و نیجریه نبوده است و روز به روز شعله‌های این انقلاب پر فروغ تر خواهد شد و ابن چیزی است که دشمن از آن هراس دارد.
موحدی با اشاره به گرامیداشت شهدای دانشجو در 16 دی ماه به ویژه شهدای علم الهدی تصریح کرد: شهید علم الهدی الگویی حسنه شدند و در عرصه جهاد گوی سبقت ربودند، همچنین شهید مظلوم و با اقتدار که سبب تعالی مجدد اسلام، احیا و صیانت مجدد در اسلام شدند.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شهادت این شهید رنجور و نحیف به دست جنایت آمریکا و آل سعود شکل گرفت که قلب همه را به درد می‌آورد، اما در کنار این شهادت برکات عظیمی از ابتدا شروع شد که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند و اظهار کردند که این خون دامن آل سعود را خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه شهادت شیخ نمر باقر النمر بار دیگر نشان داد با تبلیغات در دنیای مادی می‌توان با یک کفن و منطق دشمن را به زانو در آورد گفت: این بزرگ ترین شکست برای طرف مقابل است.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: دنیای غرب 200 سال بر روی علوم انسانی و صنعت کار کرده است و در این زمینه حرف اول را می زند، آنان که شریان‌های اقتصادی را در دست دارند و توانستند با فرهنگ خودشان 6 هزار زبان دنیا را از بین ببرند و مکاتب ضعیف را مغلوب کنند و تا حد زیادی توانستند دهکده جهانی را ایجاد کنند اما این که حرکت و گفتمانی شروع شد و بعد از 36 سال قریب به 83 حادثه و مشکل جدی برای این نظام درست کردند.
وی یادآور شد: از جمله این اتفاقات می‌توان به جنگ 8 سال دفاع مقدس، غائله کردستان، غائله شمال و غائله شرق اشاره کرد، بنابراین بی سابقه بوده است که چنین هجمه‌های بی سابقه‌ای علیه یک نظام صورت گرفته است.
موحدی با اشاره به شیعه شدن 10 میلیون نفر از مردم نیجریه عنوان کرد: بوکوحرام در شمال آفریقا درماندند و با هر شیوه ای نتوانستند چراغ اسلام را خاموش کنند.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه کسانی که نگاه دنیوی دارند امروز در حال حذف شدن هستند، یادآور شد: یک روز آمریکا در ایران تصمیم می‌گرفت که چه میزان نفت با چه قیمتی و به کدام کشور فروخته شود، الان همین اقدام را آمریکا در عربستان انجام می‌دهد.
وی با تاکید بر اینکه الگویی که ایران برای کشورهای دنیا ارائه کرده است به سرعت در حال کسترش است، خاطرنشان کرد: بر اساس این الگو حزب الله لبنان توانست ارتش دوم دنیا یعنی اسرائیل را شکست دهد و هم اکنون هم این الگو در مشت گره کرده مردم بحرین و یمن است.
موحدی با اشاره به اینکه 10 الی 20 سال گذشته در آمریکا خبری از عاشورا و سینه زنی نبود، ادامه داد: اما هم اکنون شهردار نیویورک متوجه شده است که نباید با مراسم سینه زنی مخالفت کند، این یعنی اسلام به قلب کفر نفوذ پیدا کرده است.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبتی بر اینکه دموکراسی غربی توانسته با سرمایه گذاری 48 درصد مردم را پای کار بیاورد حال آن که نرخ مشارکت مردم ایران در انتخابات 82/6 درصد است و یک نامزد با اختلاف 250 هزار رای در انتخابات پیروز می شود بنابراین آنان خود واقف هستند که تقلب دیگر موضوعیت ندارد.
وی با بیان اینکه تنها راه باقی مانده برای دشمن نفوذ است، یادآور شد: خطر نفوذ جدی است و رهبران فرهنگی از ابتدای انقلاب این هشدار را داده‌اند.
موحدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) عنوان کرد: از منظر رهبری نخستین راه نفوذ تحریف شخصیت امام و تغییر آن است، اما متاسفانه یک عده شروع به قصه گفتن و خاطره گویی می‌کنند و مدعی می‌شوند امام خمینی در روزهای آخر عمر خودشان پشیمان شدند و بر این باور بودند که باید شعار مرگ بر آمریکا حذف شود و باید با دنیا تعامل کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به سخنان امام راحل در صحیفه نور اظهار کرد: اگر سراسر آمریکا را مسجد بسازند ما دست از شعار مرگ بر آمریکا بر نمی‌داریم.
وی افزود: هر زمان که گفتمان ما در برابر دشمن نرم شده است بیشترین آسیب را خوردیم که نمونه آن را می‌توان در دولت بازرگان دید که در دوره بنی صدر نفوذی کامل شد و یک مرحله هم در دوره اصلاحات با شعار تنش زدایی تداوم یافت.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه بزرگترین معروف حفظ نظام اسلامی است، یادآور شد: در زمان مشروطه علما حاکمیت داشتند بعدها مصدق بر این باور شد که راه حل نابودی استکبار ارتباط برقرار کردن با آمریکا و انگلیس است، اما همین آمریکا و انگلیس کودتای برپا کردند که اولین معدوم هم خود مصدق بود و بعد از آن بود که حکومت سیاه پهلوی شکل گرفت.
موحدی ادامه داد: لذا رصد فرهنگی بزرگ ترین اقدام و حرکت شما جوانان انقلابی است، یادآور شد: شیخ زکزاکی یک بار رهبر معظم انقلاب امام خمینی (ره) را در پاریس دیدار کردند و امام هم به ایشان یک جلد قرآن هدیه کرد تا آن را در دل مردم نیجریه نفوذ دهد، امروز بعد از 4 دهه، 10 میلیون شیعه را در نیجریه می‌بینیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها