دولت تمایل ندارد برنامه ششم در مجلس نهم بررسی شود

کد خبر: 480968

نایب رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی گفت: دولت تمایل ندارد برنامه ششم در مجلس نهم بررسی شود.

مهر: در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در تذکری نسبت به تاخیر 35 روزه دولت در ارائه لایحه بودجه انتقاد کرد.
نماینده مردم کرمان گفت: سه هفته کاری تا برگزاری انتخابات باقی مانده است و بعد از انتخابات نیز مجلس دو هفته کاری خواهد داشت که در این فرصت محدود، بررسی برنامه ششم و بودجه امکانپذیر نیست.
نایب رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی تصریح کرد: طبق قانون، دولت باید یک سال و نیم قبل از پایان برنامه پنجم، برنامه ششم را ارائه می‌داد زیرا برنامه و بودجه جزو برنامه‌های کلان کشور هستند.
وی گفت: نمی‌دانیم پشت پرده چیست. دولتی که دو سال سر وقت مقرر بودجه را ارائه می‌کرد، امسال این‌گونه عمل می‌کند؛ فعالان اقتصادی معطل هستند.
پورابراهیمی اظهار داشت: در راستای کمک به دولت اعلام کردیم که می‌توانیم برنامه پنجم را یک سال تمدید کنیم، اما دولت اعلام کرد قصد دارد برنامه را در وقت معین ارائه دهد.
نماینده مردم کرمان با بیان اینکه این دولت با دولت قبل چه تفاوتی دارد؟ گفت: دوستان بررسی برنامه ششم به این مجلس نمی‌رسد. پیشنهاد داریم که بودجه هم یک دوازدهم بررسی شود.
وی تصریح کرد: نمی‌دانیم پشت پرده چیست که دولت نمی‌خواهد برنامه ششم در این مجلس بررسی شود؟
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها