قراردادهای جدید نفتی طبق قانون اساسی به مجلس ارائه شود

کد خبر: 480978

دو نماینده مجلس در تذکر کتبی به رئیس جمهور خواستار ارائه قراردادهای جدید نفتی به مجلس مطابق اصل ۷۷ قانون اساسی شدند.

مهر: در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی قرائت شد.
بر این اساس امیر خجسته نماینده مردم همدان و علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در تذکر کتبی مشترک به رئیس جمهور بر لزوم ارائه قراردادهای جدید نفتی به مجلس شورای اسلامی مطابق اصل ۷۷ قانون اساسی، تاکید کردند.
همچنین امیر خجسته نماینده مردم همدان و فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در تذکر مشترک به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از افزایش قیمت ارز شدند.
سید سعید زمانیان دهکردی نماینده مردم شهرکرد در تذکر کتبی به وزیر امور خارجه، خواستار پیگیری برخورد با آل سعود به دلیل حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در یمن شد.
محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در تذکر کتبی به وزیر کشور، بر جلوگیری از فعالیت غیرقانونی فرماندار رزن در انتخابات شهرستانهای بهار و کبودرآهنگ تاکید کرد؛ همچنین عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمود آباد در تذکر مشابه به وزیر کشور، خواستار جلوگیری از فعالیت معاون سیاسی استاندار مازندران در فرایند انتخابات شد.
بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد نیز در تذکر مشابه به رئیس جمهور بر لزوم جلوگیری از تبدیل شدن استاندار و مسئولان استان لرستان به ستاد انتخاباتی برخی افراد خاص تاکید کرد.
ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در تذکر کتبی به رئیس جمهور، خواستار ارائه گزارشی از روند مبارزه با ریزگردها و پیگیری مشکلات و بیماری های تنفسی پیش آمده برای مردم خوزستان شد.
محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و محمد دهقان نماینده طرقبه و چناران در تذکر مشترک به رئیس جمهور، خواستار جلوگیری از واردات بی رویه شکر و ضربه به تولید داخل شدند.
موسی الرضا ثروتی و قاسم جعفری نمایندگان بجنورد، سید محمدباقر عبادی نماینده بیرجند، حسین سبحانی نیا نماینده نیشابور، محمد رجائی نماینده گناباد، جواد هروی نماینده قائنات، سالار مرادی نماینده دیواندره و کامیاران و نصراله دژمان فر نماینده مشهد در تذکر کتبی مشترک به وزیر کشور، خواستار جلوگیری از سیاسی کاری مسئولان ذیربط در پیگیری مشکل شرکت پدیده شاندیز شدند. ‌
محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان نیز در تذکر کتبی به وزیر علوم از عدم تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس دانشکده های فنی حرفه ای انتقاد کرد و خواستار اقدام در این رابطه شد.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران نیز در تذکر کتبی به رئیس جمهور، خواستار توضیح درباره علت عدم پرداخت پاداش معوقه ایثارگران با وجود گذشت سالها از زمان بازنشستگی آنها شد.
وحید احمدی نماینده مردم کنگاور و صحنه نیز در تذکر کتبی به وزیر صنعت، بر لزوم جلوگیری از توزیع برنج های آلوده و تاریخ مصرف گذشته و برخورد با عوامل اجرایی آن، تاکید کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها