حملات پاریس ۷۰میلیون یورو به شرکت ایرفرانس لطمه زد

کد خبر: 481369

شرکت هواپیمای ایرفرانس کی‌ال‌ام امروز دوشنبه اعلام کرد: حملات تروریستی ۱۳ نوامبر پاریس موجب کاهش ۷۰میلیون یورویی گردش مالی این شرکت در ماه دسامبر شده است.

تسنیم: به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت هواپیمایی ایرفرانس در حالی از زیان 70میلیون یورویی خود در ماه دسامبر به‌خاطر حملات تروریستی 13 نوامبر پاریس خبر داده است که ظاهراً بخش زیادی از این زیان و ضرر در دو هفته اخیر جبران شده است.
این شرکت با انتشار بیانیه‌ای افزود: تأثیر منفی حملات پاریس بر درآمد شرکت در ماه دسامبر، حدود 70 میلیون یورو بوده است، ولی این مسئله در دو هفته گذشته تا حد زیادی کاهش یافته است.
این بیانیه افزود: کل حمل و نقل مسافر برای شرکت‌های ایرفرانس، کی‌ال‌ام و شعبه‌های ارزان‌قیمت آن، 6.7 میلیون مسافر بوده و این رقم طی ماه گذشته به ثبات نسبی رسیده است.
شرکت ایرفرانس در گزارش ماه گذشته خود نیز اعلام کرده بود که حملات تروریستی پاریس موجب کاهش 50 میلیون یورویی گردش مالی شرکت در ماه نوامبر شده است.
شرکت ایرفرانس ظاهراً پس از چند سال زیان و ضرر، در سال 2015 میلادی به سوددهی رسیده است. در حملات تروریستی 13 نوامبر پاریس حداقل 130 نفر کشته و بیش از 350 نفر زخمی شدند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها