نیروهای داخلی نباید در جهت تضعیف برجام حرکت کنند

کد خبر: 482787

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با بیان عربستان به دنبال این است که برجام به نتیجه نرسد تاکید کرد که نیروهای داخلی نباید در جهت تضعیف برجام حرکت کنند.

ایسنا: غلامعلی جعفرزاده اظهار کرد: دو مجموعه در تلاش هستند که برجام به نتیجه نرسد،‌ یکی عربستان که واقعا متضرر می‌شود زیرا از تحریم بسیار سود برد و برای اینکه بتواند خودش را در منطقه مطرح نگه دارد به دنبال تضعیف ایران است؛ در روشهای قبلی به این استراتژی توجه نشد و بیشتر آب به آسیاب دشمن ریخته شده و کارهایی می کردند که دولت عربستان متقاضی آن بود.
وی با بیان اینکه عربستان هم مثل صهیونیست‌ها دل خوشی از برجام ندارد، اضافه کرد:‌ متاسفانه کسانی در داخل هم در راستای سیاست های مورد نیاز عربستان حرکت می‌کنند؛ عربستانی که از برجام می سوخت و در دنیا تقریبا همه به عربستان پشت پا زده بودند و به سمت ایران می آمدند حتی کشورهای حامی آن اما با یک اقدام نابخردانه حمله به سفارت موجبات مظلوم‌نمایی عربستان فراهم شد.
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه عربستان در جهت منافع خود حرکت می‌کند،‌تصریح کرد: عربستان شاهد این نیست منافعی که در گذشته داشته را از دست می‌دهد و در راستای برجام همه به سمت ایران می آیند زیرا ایران کشور ژئوپلتیک و مقتدر منطقه است .
جعفرزاده خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه باید به نحوی عمل کنند که برخی دوستان داخلی در جهت تضعیف برجام حرکت نکنند، برجامی که به تایید مقام معظم رهبری مجلس و شورای نگهبان رسیده و مردم به آن امید بسته اند، من نمی دانم چرا ناامید کردن مردم در دستور کار بعضی قرار گرفته است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها