اسامی مناطق آزاد شده در «الرمادی»

کد خبر: 482849

نیروهای مسلح عراقی طی دو هفته گذشته، مناطق راهبردی متعددی را در شهر الرمادی و اطراف آن آزاد کردند و خسارات مالی و جانی متعددی به تکفیری‌ها وارد کردند.

فارس: ارتش و نیروهای مشترک مسلح عراقی طی دو هفته گذشته مناطق زیادی از شهر «الرمادی» مرکز استان «الانبار» را آزاد کرده‌اند که فهرستی از آنها در ادامه ذکر می‌شود.
بر اساس این گزارش، نیروهای عراقی طی این مدت مناطق «البوعلوان» در شمال، «الجمعیة»، «الثیلة»، «العزیزیة» و «البوعیثة» در اطراف الرمادی را کاملا پاکسازی کرده‌اند.
بیمارستان دولتی الرمادی و مناطق اطراف آن تا خیابان 17 تموز، مسجد جامع، شرکت و صنایع الرمادی تا محله «الملعب» در جنوب شهر، «الزراعة»، «الصوفیة»، «البومحل» و «البوسودة» در شرق تا برخی خیابانهای مهم شهر مانند خیابان 40 و 100 از دیگر مناطق مهم آزاده شده است.
پس از آزادی «الصوفیة» نیروهای عراقی به سوی «السجاریة» و اطراف آن پیشروی کردند و اغلب مناطق راهبردی آن را آزاد کردند و اکنون خود را برای آزادسازی مناطق مشرف به شهر «فلوجه» و در نهایت آزادی کامل این شهر، آماده می‌کنند.
نیروهای امنیتی عراق، شهر «بروانة» و «الخسفه» در جنوب منطقه «حدیثة» در غرب استان «الانبار» را نیز آزاد کردند و صدها تکفیری طی این عملیات کشته شدند تا جایی که گفته شد، «ابوبکر البغدادی» خلیفه خودخوانده داعش برای کشته‌های این گروه تروریستی، در بروانه، 3 روز عزای عمومی اعلام کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها