۲۳ نفر از کاندیداتوری انتخابات خبرگان رهبری انصراف دادند

کد خبر: 482945

دبیر ستاد انتخابات کشور از انصراف ۲۳ نفر برای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری خبر داد.

تسنیم: علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور امروز در نشست خبری از انصراف 23 نفر از کاندیداتوری انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد و اظهار داشت: در انتخابات مجلس خبرنگان از 801 نفری که ثبت‌نام کرده‌اند 23 نفر انصراف دادند و استان تهران با 7 نفر و استان کردستان با 3 نفر بیشترین آمار انصراف دهندگان خبرگان را به خود اختصاص دادند.
وی درباره انصراف‌دهندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: براساس قانون در بحث انصراف نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی استان اصفهان با 75 نفر، استان تهران با 50 نفر و استان فارس با 45 نفر بیشترین آمار انصراف دهندگان انتخابات مجلس دهم را به خود اختصاص دادند.
دبیر ستاد انتخابات کشور ادامه داد: از فردا به مدت 7 روز روند هیئت‌های نظارت انتخابات در موضوع تایید صلاحیت‌ها به پایان می‌رسد و نامزدهای انتخابات 20 روز فرصت دارند که نسبت به روند تایید صلاحیت‌های خود اعتراض کنند و این موضوع طبق قانون در فرصت 3 روزها و طبق ماده واحده مجمع تشخیص مصلحت نظام در فرصت 7 روزه انجام می‌گیرد.
پورعلی مطلق در پایان خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری انتخابات مجلس تعرفه‌ها از سوی ستاد انتخابات چاپ شده و مهرها و صندوق‌های اخذ رای نیز با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات آماده شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها