اصلاح طلبان از نقش صندوق‌های رأی غافل نشوند

کد خبر: 484254

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: رد صلاحیت اصلاح طلبان بر نتیجه مورد انتظار اصلاح‌طلبان از انتخابات مجلس شورای اسلامی تاثیر منفی می‌گذارد اما اصلاح طلبان نباید از نقش صندوق‌های رأی غافل شوند.

خبرگزاری ایسنا: حسن رسولی با اشاره به اینکه اعلام نتایج هیات نظارت درباره بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مطابق با خطوط ترسیم شده توسط رهبری نیست اظهار کرد: یقین دارم که شورای نگهبان با تکیه بر جایگاه رفیع نظارتی خود در فرصت قانونی باقیمانده، نقش داوری عادلانه و منصفانه خود را ایفا می‌کند و رویه انجام شده در بررسی صلاحیت‌ها را بازنگری و اصلاح می‌کند.
این فعال سیاسی همچنین با بیان اینکه تحقق نتایج ملی مستلزم وقوع انتخابات رقابتی است افزود: باید امکان حضور کاندیدای همه جریان‌های سیاسی در انتخابات فراهم شود و کاندیدای همه جریان‌ها در سبد انتخاباتی مردم فراهم شود.
رسولی در ادامه خطاب به اصلاح طلبان رد صلاحیت شده گفت: این دوستان این نوع برخورد را منتسب به حاکمیت نکنند و بدون یأس و افسردگی و با امید در صحنه سیاسی کشور حضور داشته باشند و به قواعد و جهت‌گیری‌های راهبردی که عقلای اصلاح‌طلبان تنظیم کرده‌اند پایبند باشند.
این عضو بنیاد امید ایرانیان در پایان تاکید کرد: اصلاح طلبان تحت هیچ شرایطی نباید از نقش و اهمیت صندوق‌های رأی غافل شوند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها