بارگیری اژدر در خارج از اسکله برای اولین‌بار

کد خبر: 487495

در چهارمین روز از رزمایش دریایی ولایت ۹۴، عملیات بارگیری اژدر زیردریایی کلاس غدیر برای اولین‌بار در خارج از اسکله با موفقیت انجام شد.

خبرگزاری تسنیم: در چهارمین روز از رزمایش دریایی ولایت 94، عملیات بارگیری اژدر زیردریایی کلاس غدیر برای اولین‌بار در خارج از اسکله با موفقیت انجام شد.
امیر سیدمحمود موسوی سخنگوی رزمایش در جمع خبرنگاران با اعلام خبر بارگیری اژدر زیردریایی در خارج از اسکله برای نخستین‌بار گفت: این عملیات پس از ارتقای سطح آموزش غواصان و کارکنان زیرسطحی نیروی دریایی ارتش در ارتباط با به‌کارگیری فناوری‌های امن سازی و سرعت لود و بارگیری اژدرها به هنگام حضور زیرسطحی در عمق دریا و در حین اجرای عملیات رزمی انجام شده و نتایج ارزشمندی به همراه داشته است.
وی افزود: این اقدام در راستای تامین نیازمندی‌های یگان‌های زیردریایی کلاس غدیر با پیش‌بینی تمهیدات لازم در کلیه بنادر صیادی و محلی به صورت چابک و ناهم‌طراز انجام شده است.
سخنگوی رزمایش دریایی ولایت 94 خاطرنشان کرد: غواصان نیروی دریایی ارتش پس از انجام عملیات خروج از زیردریایی در عمق دریا و با رعایت اصل استتار و اختفای کامل نسبت به انهدام تاسیسات دشمن اقدام کردند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها