بدهکار امام هستیم اما...

کد خبر: 488553

جناب آقای هاشمی!شما که مع الاسف نتوانستید از بیت خود صیانت کنید،امروز با دفاع نابجا از نوه محترم امام و تعابیر غلو آمیز سرنوشت این بیت را هم در معرض آسیب قرار داده اید؛آنهم برای یک بازی خطرناک!

فارس: اقدام افتخارآفرین شورای نگهبان در خصوص تمایز قائل نشدن بین نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی با دیگران و رعایت مرقانون آنهم مقارن با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به جای قدرشناسی و تجلیل،مورد هجمه اهانت آمیز و توام با عصبانیت یکی از پیشقراولان انقلاب اسلامی یعنی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قرار گرفت.
اعتراضی که در ظاهرش هیجان و احساس قدرشناسی نسبت به بیت معزز امام راحل (ره) مشاهده می شود اما پس از قدری تامل در مواضع جناب آقای هاشمی و مرور اتفاقات سال های اخیر و همچنین تلاش هدف‌مند ایشان برای به میدان آوردن جناب حجت الاسلام سیدحسن خمینی در انتخابات خبرگان،برداشت ها دیگر نمی تواند یک رفتار هیجانی و احساسی باشد.
تردیدی نیست که نه فقط ملت بزرگ ایران بلکه مسلمانان آزاده جهان مدیون و مرهون حضرت روح الله هستند.
همچنین تردیدی نیست که همه باید احترام بیت معزز امام خمینی را حفظ کنند و اجازه ندهند آسیبی به حریم این بیت مکرم وارد شود.
اما جناب آقای هاشمی!چگونه می توان باور کرد شما نسبت به بیت امام اینقدر عرق داشته باشید اما در هنگامه ای مثل فتنه 88 که مهمترین یادگار امام یعنی نظام جمهوری اسلامی که او حفظش را اوجب واجبات میدانست در معرض خطر سقوط قرار بگیرد و شما نه تنها هیچ اقدامی در جهت حفاظت از این یادگار انجام ندادید بلکه با سکوت های نابهنگام یا تاییدهای به هنگام خود از فتنه‌گران بر هزینه های نظام بیفزایید؟
حضرت آیت الله!چگونه باور کنیم شما همه را بدرستی بدهکار امام بدانید اما زمانیکه نه فقط به تصویر امام بلکه به عصاره اندیشه های امام یعنی اصل ولایت فقیه و مصداق آن بی شرمانه ترین اهانت ها روا داشته شد فراموش کنید به امام بدهکارید و در صدد دفاع بر نیایید؟
حضرت آیت‌الله! چطور می‌شود کسی تربیت یافته مکتب امام باشد اما در سالگرد پیروزی انقلابی که با هدایت های او به ثمر نشست و بی نام او انقلاب ایران ناشناخته است حرف هایی از جنس سلطنت بر زبان براند؟
آقای هاشمی!ملت ایران بدهکار امام و مقتدای بزرگ خود است اما به نام و به بهانه امام به کسی باج نمی دهد.
آقای هاشمی!چگونه به خود اجازه دادید در سالگرد فروپاشی نظام شاهنشاهی با ادبیاتی مبتنی بر فرهنگ موروثی که تداعی کننده نظام شاهنشاهی است به یکی از مهمترین نهادهای قانونی که امام خمینی آنهمه به صیانت از آن توصیه فرمود بتازید؟
جناب آقای هاشمی!شما که مع الاسف نتوانستید از بیت خود صیانت کنید،امروز با دفاع نابجا از نوه محترم امام و تعابیر غلو آمیز سرنوشت این بیت را هم در معرض آسیب قرار داده اید؛آنهم برای یک بازی خطرناک!
و سخن آخر با جناب سیدحسن آقا،نوه محترم امام روح الله.اگر می خواهید قدری به آن انسان بزرگ شبیه باشید جلوی این مبالغه گویی ها در باره خود را بگیرید و مطمئن باشید چنین سخنانی بیش از آنکه از سر ارادت به شما باشد با هدف یک یار کشی نامیمون بر زبان رانده می شود!
یادمان نرفته است برافروختگی و ناراحتی آن مقتدای بزرگ را هنگامی که مرحوم فخرالدین حجازی ایشان را داوود و ابراهیم زمان خواند و امام اینگونه عکس العمل نشان دادند:"من خوف دارم این فرمایشات آقای حجازی و امثال ایشان باورم بشود،من به خدا پناه می برم از غرور"
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها