ورود به مجلس با حمایت امثال کرباسچی بسترساز فساد است

کد خبر: 493844

سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت: ورود افرادی به مجلس که حامی آن‌ها افرادی همچون کرباسچی هستند روی کارآمدن مدیران نوکیسه و بسترهای فساد را فراهم می‌کند.

خبرگزاری فارس: لطف الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران اظهار داشت: اگر کرباسچی پشتیبان و حامی جریان اصلاحات باشد تفکر اقتصاد لیبرالی در صورت ورود چنین افرادی به مجلس اوج می‌گیرد.
وی افزود: در صورت ورود این جریان به مجلس که حامی و پشتیبان آن ها چنین فردی است دچار همان اقتصاد لیبرالی خواهیم شد که اشرافی‌گری، تضاد طبقاتی و مدیران نو کیسه را راه انداخت و همچنین بسترهای فساد را فراهم کرد.
فروزنده با بیان اینک امروز کشور به شدت نیازمند اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: افرادی باید در مجلس باشند که نگاهشان به اقتصاد مقاومتی باشد.
وی در تشریح خصوصیات اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی عدالت‌محور است که به ظرفیت‌های داخلی توجه دارد و مدیرانش دنبال پرکردن جیب خود نیستند و دنبال خدمتند حضور چنین چهره‌هایی نه تنها وضع اقتصادی را بهتر نمی‌کند بلکه بدتر نیز خواهد کرد.
لطف‌الله فروزنده پیرامون علت اعطای نقش لیدری به چنین فردی توسط اصلاح طلبان گفت: مشی اصلاح طلبان این است و باید گفت این تفکر غالب در اصلاح‌طلبان است. امثال کرباسچی خروجی تفکر اصلاحات هستند که البته جای تعجب نیز ندارد.
سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در همین راستا خاطرنشان کرد: چنین افراد و جریان‌هایی به دنبال این هستند که شرکت‌هایی تشکیل و گسترش دهند تا مدیریت اقتصاد را کنترل کنند. ملت باید بدانند که بخش بزرگی از چالش‌های اقتصادی ما ناشی از این نوع تفکر است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها