مجلس دهم پایانی بر سیاست‌های ناکارآمد گذشته باشد

کد خبر: 493868

یک نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که مجلس دهم پایانی بر سیاست‌های ناکارآمد گذشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: هادی قوامی اظهار کرد: هر قدر مشارکت مردم افزایش یابد و شور و شوق بیشتری برای حضور در عرصه انتخابات وجود داشته باشد می‌تواند شرط لازم و کافی برای تشکیل مجلس کارآمد، مقتدر و اثربخش باشد.
وی افزود: شور و شوق عمومی برای حضور در عرصه انتخابات سوخت و رونق موتور توسعه است که حرکت چرخ‌دنده‌ها را تسهیل می کند لذا از عموم مردم شریف تقاضا می کنیم در یک فضای همدلی و آرامش حتما از فرصت‌های پیش رو حداکثر استفاده را داشته باشند تا ان‌شاالله مجلس دهم پایانی بر سیاست های ناکارآمد گذشته باشد که در ادوار مختلف و در مجالس نه گانه وجود داشته است.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: ما امیدواریم مجلس دهم بتواند با تنقیح قوانین و ایجاد فضای رونق و توجه به تولید و بازکردن گره از دست و پای تولیدکنندگان و بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات و معدن این زمینه را فراهم کند که با اجرای برنامه ششم توسعه به اهداف چشم انداز برسیم و در بعد اقتصادی حرف اول را در منطقه بزنیم.
قوامی در پایان خاطرنشان کرد: هر قدر فضای انتخابات و رقابت‌های انتخاباتی آرام‌تر باشد قدرت انتخاب مردم هم بیشتر خواهد بود و مصالح نظام و کشور بهتر تامین می‌شود و در نتیجه فضای رقابتی بسیار خوبی شکل خواهد گرفت که حتما برنده آن ملت ایران خواهند بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها