بگومگوی عارف با رئیس دولت اصلاحات

کد خبر: 495644

محمدرضا عارف سرلیست اصلاح‌طلبان، معنای حضور افرادی همچون کاظم جلالی و به طور کل رویکرد اصلاح‌طلبان را ترجیح علی لاریجانی بر عارف بویژه در ایام پساانتخابات و رقابت‌ها بر سر ریاست مجلس می‌داند.

خبرگزاری تسنیم: پس از حضور برخی افراد با سابقه اصولگرایی در لیست 30 نفره اصلاح‌طلبان، کشمکش میان برخی چهره‌های شاخص جریان موسوم به اصلاح‌طلبان بالا گرفته است.
خبرنگار تسنیم از منابع مطلع کسب اطلاع کرده است که محمدرضا عارف سرلیست اصلاح‌طلبان، معنای حضور افرادی همچون کاظم جلالی و به طور کل رویکرد اصلاح‌طلبان را ترجیح علی لاریجانی بر عارف بویژه در ایام پساانتخابات و رقابت‌ها بر سر ریاست مجلس می‌داند.
محمدرضا عارف در دیداری حضوری با رئیس دولت اصلاحات، از وی به دلیل حمایتش از حامیان علی لاریجانی به شدت انتقاد کرده، با این حال پاسخ مثبتی نسبت به خود دریافت نکرده است.
محمدرضا تاجیک مشاور ویژه رئیس دولت اصلاحات نیز از جمله منتقدان جدی حضور افراد با سابقه اصولگرایی در لیست 30 نفره اصلاح‌طلبان است.
بخش مهمی از بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان نیز حضور چهره‌های نزدیک به اصولگرایان که سوابق مواضع شدیداللحن علیه اصلاح‌طلبان دارند را عدول قطعی از آرمان اصلاحات می‌دانند. این اصلاح‌طلبان می‌گویند شخصیت‌های اصلی جریان اصلاحات به نفع نتیجه‌گرایی، اصول را قربانی کرده‌اند.
برخی خبرنگاران رسانه‌های اصلاح‌طلب با شرط عدم درج نامشان، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم تاکید کردند که به کل لیست اصلاح‌طلبان رای نخواهند داد چرا که آن را لیست اصلاح‌طلب نمی‌دانند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها