حاشیه‌های یک دیدار

کد خبر: 496687

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران درباره حاشیه های دیدار این تشکل دانشجویی با آیت الله بطحایی واکنش نشان داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: هادی محمدزمانی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران با اشاره به حاشیه های سخنرانی آیت الله بطحایی در دیدار اعضای این تشکل دانشجویی، گفت: در روزهای منتهی به انتخابات خبرگان رهبری و بدلیل فضای سیاسی که رسانه سلطنتی انگلیس با حمایت از لیست آقای هاشمی علیه برخی علما درست کرده بودند؛ با اعضای شورای مرکزی تصمیم گرفتیم به دیدار آیت الله بطحایی برویم تا مواضع ایشان را منعکس کنیم و ایشان را از این خطری که برایشان بوجود آمده بیرون آوریم که الحمدلله مواضع انقلابی ایشان در آن جلسه و بازتاب رسانه ای آن این مهم را برای ایشان محقق ساخت و شرایط را برای ورود دیگر علما نیز فراهم کرد.
وی افزود: اما ساعتی بعد در بیانیه ای از سوی دفتر ایشان اعلام شد که سوء برداشت از سوی اعضای انجمن ما بوده و روزهای بعد نیز در مصاحبه با روزنامه جمهوری اسلامی، انجمن اسلامی متهم به خلاف واقع گویی و دروغ شده بود.
این فعال دانشجویی ادامه داد: اعضای انجمن اسلامی همه صحبت های حضرت ایت الله بطحایی را شنیده اند و فایل صوتی صحبت ایشان هم موجود است اما همان شب اول که بیانیه ایشان منتشر شد، به احترام ایشان نخواستیم این را منتشر کنیم اما این جفایی در حق اعضای انجمن است که متهم به خلاف واقع گویی شود.
وی در پایان با بیان این مطلب که "ما به احترام ایشان قبل از انتخابات این موضوع را رسانه ای نکردیم"، تصریح کرد: اگر قرار باشد در این مسئله انجمن اسلامی دانشجویان مظلوم واقع شوند به جهت تنویر افکار عمومی فایل این جلسه را رسانه ای می کنیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها