نوباوه: در آینده حزب جدید تشکیل خواهم داد

کد خبر: 497489

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از تشکیل حزب جدید در آینده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: بیژن نوباوه با بیان اینکه بعد از اتمام دوره نمایندگی‌اش در مجلس فعلی به دنبال تشکیل حزب خواهد رفت گفت:‌ با توجه به اینکه در مجلس دهم حضور ندارم، بعد از نمایندگی کار رسانه‌ای انجام خواهم داد، اما درصدد تشکیل حزب گسترده‌ای با حضور افکار مختلف هستم که هدف آن ایران و اسلام و منافع کشور عزیزمان است؛ حزبی که تلاش دارم بیشترین آحاد ملت بخصوص جوانان را در خود جای دهد.
وی در مورد دلیل انجام چنین کاری گفت: فکر می‌کنم که تشکیل حزب لازم است. یکی از مشکلات ما نبود تشکیلات بادوام است؛ به طوری که در ایام انتخابات حزب‌های خلق‌الساعه تشکیل می‌شود که مردم منویاتشان را نمی‌دانند و تنها به اعتبار تایید و یا رد فلان فردی به افراد در انتخابات رای می‌دهند.
نماینده مردم تهران ادامه داد:‌ اگر احزاب شناخته شده در کشور وجود داشته باشد مردم می‌توانند شخصیت‌ها و افکار سیاسی، فرهنگی و هنری و اجتماعی و اقتصادی آنها را دانسته و بر اساس آن انتخاب کنند. البته مردم ما حزب را به دلیل سابقه‌ی بد احزاب در قبل و بعد از انقلاب دوست ندارند، ولی باید با احزاب آشتی کنند.
وی در پایان گفت که احزاب شناخته شده با اساسنامه، مرامنامه و تشکیلات می‌توانند امکان حضور مردم را فراهم کنند که در آن صورت شرایط سیاسی کشور بسیار فرق خواهد کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها