رسایی: آقای روحانی بُزت را بکش!

کد خبر: 500777

حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس، مشکلات دولت تدبیر و امید را در اعتماد به غرب دانسته

سرویس سیاسی فردا؛ حمید رسایی در کانال تلگرامی خود نوشت: روزگاری مرید و مرشدی خردمند در سفر گرفتار شدند و بالاجبار شبی را در خانه زنی با زندکی محقر گذراندند که چند فرزند داشت و از شیر تنها بز آن خانواده خوردند.
مرید با خود فکر می کرد که ای کاش قادر بود به این خانواده گرفتار در فقر کمک کند، وقتی این را با مرشد خود در میان گذاشت، او پس از اندکی تأمل پاسخ داد: "اگر واقعا می خواهی به آنها کمک کنی، بزشان را بکش!"
مرید ابتدا بسیار تعجب کرد اما از آن جا که به مرشد خود ایمان داشت، چیزی نگفت و شبانه بز را در تاریکی کشت...
سال ها گذشت و روزی مرید و مرشد وارد شهری زیبا شدند و سراغ تاجر بزرگ شهر را گرفتند و در کمال تعجب با همان زنی روبرو شدند که در سال های دور میهمانش بودند اما این بار او را در لباس های مجلل و با خدم و حشم فراوان یافتند.
مرید که سخت متعجب بود، وقتی راز موفقیت زن را جویا شد، گفت: سال ها پیش، من با فرزندانم در کمال فقر تنها با یک بز، گذران زندگی می کردیم و با شیر ان، روزمان را سر می کردیم اما یک روز صبح، بز را مرده یافتیم. از آن روز به بعد، همه ما مجبور شدیم برای گذران زندگی، هر کدام به کاری روی آوریم. فرزند بزرگم یک زمین زراعی در آن نزدیکی اجاره کرد. فرزند دیگرم معدنی به دست گرفت که پس از سالها به فلزات گرانبها رسید و دیگری با قبایل اطراف، به داد و ستد پرداخت...
مرید که تازه به راز دستور مرشدش پی برده بود، فهمید هر یک از ما بزی داریم که اکتفا به آن، مانع رشد و تغییرمان است و باید برای رسیدن به موفقیت و تغییرات بهتر، آن بز را قربانی کنیم.
شاید در همه دولت های گذشته، بزی که باید قربانی پیشرفت کشور می شد، اعتماد بودجه دولت‌ها به نفت بود اما در این دولت، بز دیگری مقدم بر آن بز شده است.
متاسفانه بز دولت یازدهم و آقای روحانی، اعتماد به غرب خصوصا کدخدای دروغین آن، آمریکاست و تا امیدش به این بز و شیر آن (برجام) است، هیچ تغییری در زندگی مردم ایجاد نخواهد شد.
درحال حاضر باقی ماندن مشکل سوئیفت بانکها، مشکل فروش نفت، مشکل تحریمها و مهمتر از همه پیوند زدن اقتصاد و بازار کشور با مذاکرات که نتیجه ای جز رکود نداشته، در روزهای پایانی سال، رمق مردم و تجار را بریده. اکنون کار به اعتراضات درون دولت رسیده و اکنون روحانی پس از بستن دهان منتقدان، به پلمب دهان مسئولان دولتی رو آورده که آخرین نمونه اش، خطاب توهین آمیزش به اقای صالحی بود، وقتی گفت: صالحی وزیر اقتصاد نیست تا درباره تاثیر اقتصادی برجام نظر بدهد.
به نظر شما این دولت، بز دیگری غیر از آنچه نوشتم دارد؟
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها