قوه مقننه نباید موضوع تخلیه هیجانات مقطعی باشد

کد خبر: 502426

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: برای چندمین بار از دولت می‌خواهم نسبت به مصوبه مجلس در خصوص حمایت از متقاضیان شغل اهتمام لازم را داشته باشد.

خبرگزاری فارس: محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، اسکو، آذرشهر در نطق میان دستور امروز خود اظهار داشت: نگاهی که مقام معظم رهبری در سال 1385 نسبت به اصولگرایی داشتند، یک نگاه بسیار دقیق و حساب شده‌ است که آن را در مقابل اصلاح طلبی تعریف نکردند. پس هر کس دل در گرو ملت مسلمان خود دارد، اصولگرا است.
وی با اشاره به انتخابات مجلس در دور دوم افزود: در مورد عوارض تصمیم گیری بدون شناخت کافی و لازم، به همگان هشدار می‌دهم و می‌گویم که مسئولیت پذیری مدنی اقتضا دارد و باید به سوابق و توانمندی‌ها به خوبی توجه شود.
فرهنگی با تاکید بر اینکه قوه مقننه نباید موضوع تخلیه هیجانات مقطعی باشد، تصریح کرد: تجارت تلخ گذشته و حال بیانگر مخرب و ویرانگر بودن چنین رویکردی است؛ لذا به مردم همه مناطقی که تمام و یا بخشی از انتخاب آنان به مرحله دوم موکول شده است، توصیه می‌کنم به توانمندی‌ها و سوابق توجه کافی و لازم را داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود دولت را به مسئولیت‌پذیری در حوزه اقتصاد و معیشت فراخواند و گفت: اینکه کارگران و کارکنان کارخانه دولتی ماشین سازی تبریز چند ماه است حقوق خود را دریافت نکرده‌اند نباید با بی تفاوتی مسئولان ذیربط مواجه شود. این کارخانه هنوز دولتی است و سازمان گسترش باید نسبت به آن اهتمام لازم را داشته باشد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد: برای چندمین بار از دولت می‌خواهم نسبت به مصوبه مجلس در خصوص حمایت از متقاضیان شغل اهتمام لازم را داشته باشد. شورای نگهبان منتظر نظر موافق دولت است تا نسبت به تائید مصوبه مجلس اقدام کند؛ جوانان عزیز و خانواده‌های محترم آنها این مطالبه جدی را از دولتمردان دارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها